Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 6 - Ризик – параметр економічної ефективності

Мета.Визначити місце ризику в системі оцінки економічної ефективності господарської діяльності.

 

Джерела знань:

- конспект лекцій;

- література:[3, c. 56-63], [7, c. 96-112], [9, c. 115], [15, c. 191-197], [33, c.309 311].

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Втрати, планові витрати, планові збитки, максимальні втрати, мінімальні втрати, очікувані втрати, дерево рішень, безризикова зона, зона доступного рішення, зона катострофічного ризику, зона критичного ризику.

б) відповіді на логічні питання

6.1 Поясніть взаємозв’язок ризику і прибутку.

6.2 Розкрийте сутність кількісного і якісного аналізу ризиків.

6.3 Які чинники лежать в основі розмежування основних зон ризику?

6.4 Що ви розумієте під ступенем ризику?

6.5 Які бувають показники кількісного вимірювання ризику?

6.6 Наведіть алгоритм побудови кривої ризику. Які методи оцінки ризиків можуть застосовуватися при її побудові.

6.7 Оцінка ймовірних втрат у процесі здійснення підприємницької діяльності.

2) вміти:

а) виконувати проблемні завдання

Завдання № 1

Проаналізуйте ситуації і визначте, який показник (показники) можуть слугувати мірою ризику, які методи використати підприємству для оцінки:

- прийом на роботу нового фахівці;

- пошук нового партнера на внутрішньому (зовнішньому) ринку;

- придбання ліцензії на випуск нової продукції;

- вихід на міжнародний ринок з продукцією підприємства.

 

Завдання № 2

Проведіть ідентифікацію ризику при лісному пожарі.

Завдання № 3

Доведіть наступні твердження:

а) міра ризику є когерентною мірою ризику, якщо розподіл усіх збитків Х та їх сумарної величини нормальні;

б) міра ризику не є когерентною мірою ризику, якщо розподіл усіх збитків Х може бути довільним.

Завдання № 4

Як за виглядом платіжної матриці виявити збиткові стратегії?

 

Завдання № 5

Чи впливають специфіка діяльності підприємства, його розмір, величина активів тощо на ступінь ризикованість його бізнесу? Обґрунтуйте свою відповідь.

Завдання № 6

Економісту запропонували проаналізувати діяль­ність фірми й зробити висновок про ефективність її роботи порівняно з ефективністю діяльності галузі в цілому. На основі яких показників він має це зробити? Які ризики супроводжуватимуть діяльність фірми, якщо її показники виявляться нижчими за відповідні показники галузі?

 

б)розв’язувати задачі

Задача №1

Розрахувати коефіцієнт ризику при запланованому рівні показника z = 53, якщо мається множина статистичних даних:

Таблиця 6.1


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  4. III. Ризики виробничого травмування та професійних захворювань механізаторів, допоміжного персоналу та сторонніх осіб при експлуатації сільськогосподарської техніки
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. А) Ризик непотрібності виробленої продукції
  7. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  8. АГД як галузь економічної науки
  9. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  10. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  11. Алгоритм виконання непараметричного тестів Спірмана та Кендалла у програмному комплексі SPSS (Statistica)
  12. Алгоритм виявлення, оцінки та зменшення ризиків виникнення небезпечних ситуацій на виробництві ( СРС – «А»)




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 3 | Динаміка статистичних параметрів виробничого процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.