Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9. Якісний аналіз ризику

Мета: застосувати методику аналізу ризик в аспекті якісної характеристики окремого виду класифікаційного ризику

Джерела знань:

- конспект лекцій;

- література:[6, c. 300-320], [7, c. 156-172], [15, c.177-183], [17, c.167-194].

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а)зміст наступних економічних категорій:

Аналіз ризику, теорія ймовірності, якісний аналіз ризику, негативні наслідки ризику, нова парадигма, складність, динамічність, не стаціонарність, ціль, сценарний аналіз, класифік5ація ризиків.

б) відповіді на логічні питання

9.1 Розкрийте сутність різних видів аналізу ризику.

9.2 У чому відмінність якісного і кількісного аналізу ризику?

9.3 Роз’ясніть дію ризикотворних чинників.

9.4 Які підходи до класифікації ризиків, на Вашу думку, є більш комплексними?

2) вміти:

а) виконувати проблемні завдання

Завдання № 1

Проаналізуйте розглянуті різноманітні методики вимірювання ризику країни, запропонуйте власну і оцініть ризик України за три останні роки.

 

Завдання № 2

Який ризик найхарактерніший для діяльності підприємства, що виготовляє продукти харчування (одяг, взуття, меблі, нафтопродукти тощо)?

 

Завдання № 3

Визначте суб’єкт ризику, види та чинники ризику для українських підприємств. Результати роботи оформити у вигляді таблиці. Вказати основні види ризику та чинники, що мають найсуттєвіший вплив на стабільне функціонування підприємства, навести приклади кількісних показників господарської діяльності, що описують згадані чинники.

Таблиця 9.1

Якісний аналіз ризику різних підприємницьких структур

Об’єкт ризику ЗАТ "Сармат" Мережа магазинів "Амстор" ІТ-компанія "Софтлайн" Харківський тракторний завод
Характе-ристика Виробництво слабоалко-гольних та безалкогольних напоїв і їх реалізація на внутрішньому й зовнішньому ринках Мережа оптоворозд-рібних магазинів з реалізації харчових товарів і товарів широкого вжитку для населення Донецької області Розробка й упровадження програмного забезпечення, державне замовлення на ПЗ для органів виконавчої влади (Національна програма інформатизації) Державне підприємство ВПК, а також - важке машинобудування. Продукція зорієнтована на внутрішній та зовнішні ринки
Суб’єкт ризику        
Види й чинники ризику        

 

б)розв’язувати задачі

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III. Аналіз ринку
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. SWOT-аналіз у туризмі
  9. SWOT-аналіз.
  10. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  11. V. Нюховий аналізатор
  12. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 6 | Задача №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.