Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні вказівки до розв’язання задачі № 6

1. Визначаємо структуру портфеля при заданій сподіваній нормі прибутку

mп = mA∙ xA + mB∙ xB

1 = xA + xВ (8.8)

2. Визначаємо структуру портфеля при заданій оцінці ступеня ризику

1 = xA + xВ (8.9)

Завдання для самоперевірки знань

І. Виконайте тести:

 

1. Взаємозв’язок ризику з функціями корисності визначається поняттям

a) «страхова сума»;

b) «детермінований еквівалент лотереї»;

c) «премія за ризик».

2. Сподівана корисність визначається за формулою:

a) ;

b) ;

c) .

3. Гранична корисність вимірює:

а) величину передбачуваного ризику;

b) додаткове задоволення, яке одержує особа від реалізації додаткової кількості товару;

с) додаткове задоволення, яке одержує особа від споживання додаткової кількості товару.

4. Сподівана норма прибутку цінних паперів визначається за формулою:

a) mi= ;

b) mi= ;

c) mi= .

 

5. За допомогою якої формули визначають ступінь щільності взаємозв’язку між нормами прибутку двох акцій:

a) ;

b) ;

c) .

 

6. Під лотереєю L (x*; p(x); x*) розуміють:

a) алгоритм, який визначають для кожної інформаційної ситуації прийняття оптимальних рішень;

b) ситуацію, в якій особа може приймати найгірше рішення з імовірністю р(х) або найкраще рішення з імовірністю 1- р(х);

c) найбільш імовірне значення цієї випадкової величини.

ІІ. До визначень, наведених у колонці А таблиці, доберіть відповідні економічні категорії, наведені в колонці Б.

Колонка А Колонка Б
1.Ризиковане рішення, яке має декілька наслідків, кожен з яких трапляється один і лише один раз з певною ймовірністю. а) Корисність
2. Ступінь задоволення суб’єкта від споживання товару чи виконання будь-якої події. б) Випадкова подія
3. Будь-яке об’єднання елементарних подій. в) Складена лотерея

Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IV. Алгоритм вирішення задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  10. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  11. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 211

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки до розв’язання задачі № 4 | Тема 9. Якісний аналіз ризику

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.