МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Критерії оцінювання практичних робіт студентівРОМЕНСЬКИЙ КОЛЕДЖ ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Методичні вказівки
м. Ромни 2013 р.
Методичні вказівки розроблені для студентів спеціальності 5.13010101 «Соціальна робота» відповідно до навчальної програми з предмету «Методика і технологія соціальної роботи». Методичні вказівки містять загальні рекомендації щодо виконання практичних завдань з предмету «Методика і технологія соціальної роботи», критерії оцінювання практичних робіт, перелік практичних робіт, пояснення та рекомендовану літературу до кожної практичної роботи.
Розробив викладач: Ручко Л. М. ____________
Розглянуто на засіданні циклової комісії зі спеціальності «Соціальна робота» Протокол № __ від «__» ____________ 20__ р.
Голова циклової комісії __________ Л. М. Ручко
Зміст
Загальні рекомендації щодо виконання практичних робіт з предмету «Методика і технологія соціальної роботи». 4 Критерії оцінювання практичних робіт студентів. 5 Перелік практичних завдань для самостійної роботи з предмету «Методика і технологія соціальної роботи». 6 Практична робота № 1. Модель технологічного процесу. 7 Практична робота № 2. Дерево цілей. 10 Практична робота № 3. Індивідуальний плану догляду. 11 Практична робота № 4. Базові теорії і методи соціальної роботи. 15 Практична робота № 5. Проект організаційної форми. 17 Практична робота № 6. Генограма. 22 Практична робота № 7. Профілактична бесіда. 25 Практична робота № 8. Програма адаптації людини похилого віку до умов перебування в інтернатному закладі 27 Практична робота № 9. Психологічна адаптація. 30 Практична робота № 10. Агресивна поведінка. 35 Практична робота № 11. Соціальне консультування. 40 Практична робота № 12. Соціальна терапія. 44 Практична робота № 13. Казкотерапія. 47 Практична робота № 14. Програма організації дозвілля. 49 Практична робота № 15. Профорієнтація. 50 Практична робота № 16. Стаття. 62 Практична робота № 17. Соціальна реклама. 64 Практична робота № 18. Програма ігротеки. 50 Практична робота № 19. Пам'ятка вуличного соціального працівника. 56 Практична робота № 20. Пам’ятка-рекомендація для підлітків з безпечної статевої поведінки. 58 Практична робота № 21. Програма роботи гуртка. 71 Практична робота № 22. Механізми психологічного захисту. 73 Практична робота № 23. Проективна методика «Дім, дерево, людина». 79 Практична робота № 24. Резюме. 87 Практична робота № 25. Функціональні обов’язки чергового центру нічного перебування для безпритульних. 89 Практична робота № 26. Соціальна мережа підтримки. 90 Додаток А. Зразок оформлення титульної сторінки. Ошибка! Закладка не определена. Додаток Б. Картка підсумкового оцінювання. 93
Загальні рекомендації щодо виконання практичних робіт Для виконання індивідуального професійного завдання студентові необхідно здійснити такі кроки: · ознайомитися з вимогами до індивідуального завдання; · ознайомитися зі змістом індивідуального завдання; · визначити, чи доводилося раніше виконувати схожі завдання; · проаналізувати теоретичний матеріал, необхідний для виконання індивідуального завдання; · визначити питання, на які студент не може дати відповіді самостійно, та звернутися з ними на консультації до викладача; · конкретизувати завдання, які мають бути вирішені у ході виконання індивідуального завдання; · скласти розгорнутий план виконання завдання; · дібрати методи виконання завдання; · виконати індивідуальне завдання відповідно до плану; · проаналізувати, чи всі поставлені завдання виконані; · внести корективи до виконання завдань; · оформити індивідуальне завдання професійного характеру відповідно до поставлених викладачем вимог і здати його у визначений термін. Успішне виконання практичних та творчих завдань студентами забезпечують: · позитивна мотивація навчальної діяльності; · чітке визначення завдань практичної роботи; · зрозумілий студенту алгоритм виконання завдання, знання студентом способів і методів його виконання; · чітке визначення викладачем термінів виконання та форм звітності; · організація консультаційної допомоги; · систематичний контроль за виконанням завдання; · наявність відповідного методичного забезпечення. Практичні роботи з курсу «Методика і технологія соціальної роботи» виконуються студентами протягом семестру згідно з програмою курсу з метою закріплення теоретичних знань. Викладачем здійснює поточний контроль виконання практичних робіт шляхом перевірки наявності виконаних завдань та індивідуальної співбесіди зі студентом за кожним завданням. Кожна робота оцінюється окремо відповідно до встановлених критеріїв оцінки. Виконання практичних завдань має творчий характер. Попередньо студент повинен вивчити відповідні теми за рекомендованою літературою. З незрозумілих питань курсу студент може отримати консультацію викладача дисципліни. Практичне завдання може одержувати як кожен студент, так і частина студентів групи. Практичні роботи виконуються на стандартних аркушах паперу А4, скріплених у папку. Вимоги до оформлення — аналогічні вимогам до оформлення реферату. Титульна сторінка оформляється відповідно до зразка (див. дод. А). Кожне завдання повинно мати назву, номер, відповідні пояснення. Роботи виконуються охайним почерком або в роздрукованому вигляді. Тексти умов завдань обов’язково повинні бути переписані. Виконану практичну роботу потрібно своєчасно здати викладачу. Після отриманої рецензії, студент повинен уважно вивчити всі зауваження, зроблені викладачам, проаналізувати свої помилки.
Критерії оцінювання практичних робіт студентів
Критерії оцінювання виконання практичного завдання: · Повнота аналізу проблеми. · Наявність авторського погляду на трактування проблематики завдання. · Грамотність аргументації. · Застосування категоріального апарату в письмовому аналізі. · Правильність та коректність висновків. · Логіка, послідовність та лаконічність викладу матеріалу. Оцінювання практичних робіт здійснюється за чотирибальною системою: «відмінно» — практична робота виконана правильно та в повному об’ємі; студент виявив необхідні теоретичні знання, без допомоги викладача знайшов та опрацював необхідну інформацію, використав набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументував відповіді; робота оформлена акуратно, з дотриманням усіх вимог; в ході виконання роботи та оформленні її результатів студент виявив творчий, оригінальний підхід; «добре» — практична робота виконана правильно та в повному об’ємі; студент виявив необхідні теоретичні знання, без допомоги викладача знайшов та опрацював необхідну інформацію; в роботі є незначні помилки або не дотримані вимоги до оформлення роботи; «задовільно» — практична робота виконана з помилками та не в повному об’ємі, не дотримані вимоги до оформлення роботи; студент виявив недостатній рівень знань теоретичного матеріалу, не опрацював всю необхідну інформацію; «незадовільно» — практична робота не виконана або виконана неправильно. Результати виконання студентами практичних робіт заносяться до картки підсумкового оцінювання (див. дод. Б).
Перелік практичних завдань для самостійної роботи з предмету «Методика і технологія соціальної роботи»
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|