Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи та складові підприємницької діяльності

Як і продукт підприємництва, будь-яка підприємницька діяльність та підприємницькі структури проходить у своєму розвитку певні етапи, які формують історичний розвиток суб’єкта підприємництва. Сукупність етапів розвитку суб’єкта підприємництва називають життєвим циклом підприємництва. ( рис.11.5).

Основними етапами підприємницької діяльності є:

- організаційно – підготовчий; (I) - стагнація (відсутність росту); (IV)
- зародження та становлення; (II) - занепад підприємства; (V)
- розвиток та поглиблення діяльності; (III) - ліквідація і припинення існування. (VI)

 

       
   
 
 

 

VI
V
IV
III
II
I

 

       
   
 
 

 


Рис.11.5. «Життєвий цикл» підприємництва

 

Не всі етапи «життєвого циклу» для конкретного суб’єкту підприємництва є обов’язковими, деяких вдається уникати (наприклад, стагнації або занепаду), деякі етапи можуть періодично повторюватись (наприклад, стагнація та період розвитку). За характером і періодичністю проходження етапів визначають схему еволюції підприємства.

Виділяють такі різновиди схем еволюції:

· повний цикл (I - VI);

· неповний замкнений (I- II- III- V);

· періодичний (I- II- III- IV - III ...);

· інші (різні варіанти).

Кожен етап розвитку підприємництва вимагає своєї тактики, господарської і маркетингової поведінки, залучення виробничих та фінансових ресурсів тощо. Тому при діагностиці та евалюації бізнесів важливо чітко визначити етап його розвитку та прослідкувати попередній “життєвий цикл”.

Суб’єкт підприємництва може обрати одну з трьох базових стратегій розвитку:

· стратегію виживання;

· стратегію стійкого розвитку;

· стратегію зростання.

 

Всі етапи життєвого циклу підприємства є однаково важливі і вимагають специфічних підходів. Нехтування буд-яким етапом або його особливостями може спричинити до значних матеріальних втрат і дестабілізації підприємницької діяльності.

 

Практичне заняття №12


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 1425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема «Відкриття власної справи на селі» | Організаційно підготовчі заходи та підготовка до реєстрації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.