МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Організаційно підготовчі заходи та підготовка до реєстраціїСтворенню підприємства та започаткуванню підприємницької діяльності завжди передують організаційно-підготовчі заходи. Головне завдання цього етапу – підготовити нормативну базу для реєстрації суб’єкта підприємництва та опрацювати загальну модель його діяльності. До основних з організаційно-підготовчих заходів відносять: · вироблення підприємницької ідеї (наміру); · експертна оцінка і самоаналіз підприємницької ідеї; · підбір (уявний) складових підприємництва (люди, продукт, ринок, фінанси, партнери тощо); · розробка установчих документів та державна реєстрація; · розробка бізнес-плану або іншого плану діяльності та способів (варіантів) їх реалізації. Підприємницька ідея - уявні дії та способи здійснення підприємництва. Підприємець формує ідею, намір, уявлення про майбутню підприємницьку діяльність. Для опрацювання підприємницької ідеї найкраще підходить метод «мозкової атаки» , при якому всі думки, навіть, на перший погляд, безглузді та абсурдні - повинні бути вислухані, записані та розглянуті, а критика є недопустима. Навіть дуже вдала, на перший погляд, ідея повинна пройти своєрідну експертизу і самооцінку. Адже якщо підприємницька ідея не підтвердиться на практиці — підприємець зазнає значних збитків. Підприємницькі ідеї, за незначним винятком, можна згрупувати у певні напрями. Ідея: - вирішує певну споживчу проблему; - задовольняє потребу клієнта, купівельну чи тенденцію конкретний сектор ринку; - додає вартість; - пов'язана з законодавчими змінами; - як результат удосконалювання підприємцем своїх навичок і ресурсів. Рис. 12.1. “Дерево ідей” – схема формування підприємницьких ідей навколо певного продукту підприємництва Опрацювання та експертна оцінка підприємницької ідеї може бути здійснено: · на офіційному рівні, із залученням спеціалізованих фірм та експертів; · на рівні внутрішніх дискусій і контактів; · самоосмислення та критичний самоаналіз; Під час експертизи цьому етапі повинна всіляко заохочуватись: критика та конструктивізм. Коли підприємницька ідея пройшла експертизу та набула певних конкретних обрисів необхідно визначитись якими ресурсами вона реалізовуватиметься у практику. Мова йде про так званий підбір складових підприємництва. Деякі дослідники вважають, що підбір складових доцільно розглядати в розрізі таких основних рубрик:
Підбір складових підприємництва (особливо в індивідуальному підприємництві) часто буває підсвідомим, без чіткого усвідомлення цього процесу. Він включає: · оцінку продукту підприємництва, його характеристик та перспективності; · підбір персоналу (включаючи керівника-менеджера); · оцінку реакції середовища на створення підприємства і появи на ринку продукту підприємництва; · маркетингову оцінку підприємницького середовища; · оцінка власних та залучених фінансових можливостей ; · вибір організаційної форми підприємства; · визначення місця локалізації підприємства і його підрозділів; · пробні контакти із замовниками (споживачами), партнерами. Читайте також:
|
||||||||||
|