Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційно підготовчі заходи та підготовка до реєстрації

Створенню підприємства та започаткуванню підприємницької діяльності завжди передують організаційно-підготовчі заходи. Головне завдання цього етапу – підготовити нормативну базу для реєстрації суб’єкта підприємництва та опрацювати загальну модель його діяльності.

До основних з організаційно-підготовчих заходів відносять:

· вироблення підприємницької ідеї (наміру);

· експертна оцінка і самоаналіз підприємницької ідеї;

· підбір (уявний) складових підприємництва (люди, продукт, ринок, фінанси, партнери тощо);

· розробка установчих документів та державна реєстрація;

· розробка бізнес-плану або іншого плану діяльності та способів (варіантів) їх реалізації.

Підприємницька ідея - уявні дії та способи здійснення підприємництва. Підприємець формує ідею, намір, уявлення про майбутню підприємницьку діяльність.

Для опрацювання підприємницької ідеї найкраще підходить метод «мозкової атаки» , при якому всі думки, навіть, на перший погляд, безглузді та абсурдні - повинні бути вислухані, записані та розглянуті, а критика є недопустима. Навіть дуже вдала, на перший погляд, ідея повинна пройти своєрідну експертизу і самооцінку. Адже якщо підприємницька ідея не підтвердиться на практиці — підприємець зазнає значних збитків.

Підприємницькі ідеї, за незначним винятком, можна згрупувати у певні напрями. Ідея:

- вирішує певну споживчу проблему;

- задовольняє потребу клієнта, купівельну чи тенденцію конкретний сектор ринку;

- додає вартість;

- пов'язана з законодавчими змінами;

- як результат удосконалювання підприємцем своїх навичок і ресурсів.


Доволі часто підприємницькі ідеї ґрунтуються навколо певного продукту у формі своєрідного “дерева ідей”. Більш складніші ідеї побудовані за принципом синергії. В основі “дерева ідей” перебуває виробництво продукту (з можливими технологічними змінами і модифікованими споживчими властивостями, а “крону” формують можливості доданої вартості, дистрибуції та надання додаткових послуг.

Рис. 12.1. “Дерево ідей” – схема формування підприємницьких ідей навколо певного продукту підприємництва

Опрацювання та експертна оцінка підприємницької ідеї може бути здійснено:

· на офіційному рівні, із залученням спеціалізованих фірм та експертів;

· на рівні внутрішніх дискусій і контактів;

· самоосмислення та критичний самоаналіз;

Під час експертизи цьому етапі повинна всіляко заохочуватись: критика та конструктивізм.

Коли підприємницька ідея пройшла експертизу та набула певних конкретних обрисів необхідно визначитись якими ресурсами вона реалізовуватиметься у практику. Мова йде про так званий підбір складових підприємництва.

Деякі дослідники вважають, що підбір складових доцільно розглядати в розрізі таких основних рубрик:

персонал; продукт підприємництва; середовище; фінанси.

 

Підбір складових підприємництва (особливо в індивідуальному підприємництві) часто буває підсвідомим, без чіткого усвідомлення цього процесу. Він включає:

· оцінку продукту підприємництва, його характеристик та перспективності;

· підбір персоналу (включаючи керівника-менеджера);

· оцінку реакції середовища на створення підприємства і появи на ринку продукту підприємництва;

· маркетингову оцінку підприємницького середовища;

· оцінка власних та залучених фінансових можливостей ;

· вибір організаційної форми підприємства;

· визначення місця локалізації підприємства і його підрозділів;

· пробні контакти із замовниками (споживачами), партнерами.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I підготовка їх до завантаження у повітряні судна
  3. II. Загально-шкільні заходи
  4. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  5. PR-Заходи фармацевтичної фірми
  6. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  7. Агромеліоративні заходи
  8. Адаптація організаційної структури до стратегії
  9. Адміністративно-запобіжні заходи
  10. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  11. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  12. АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи та складові підприємницької діяльності | Одночасно із підбором складових підприємництва здійснюється розробка і апробація установчих і реєстраційних документів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.