Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РЕГЛАМЕНТ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ ДДМА

КАФЕДРА АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ

М.А.Довгаль, С.Б.Крамар, І.А. Дем’яненко,

Г.О.Козловська, О.С.Снісарь, В.В.Кошарний

Навчально-методичний посібник з

Анатомії людини

Нервова система та органи чуття

Іннервація та кровопостачання органів голови і шиї

Модуль 3

Дніпропетровськ

 

Автори:

М.А.Довгаль, С.Б.Крамар, І.А. Дем’яненко, Г.О.Козловська, О.С.Снісарь, В.В.Кошарний

 

Затверджено центральною методичною комісією ДДМА 23.11.2010, протокол №3.

 

Рецензенти:

завідувач кафедри анатомії людини Сумського державного університету, доктор мед.н., професор Сікора В.З.;

 

завідувач кафедри анатомії людини ім. М.Г. Туркевича Буковинського державного медичного університету, д.мед.н., професор Макар Б.Г.;

 

завідувач кафедри анатомії людини Державного вищого навчального закладу «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського», д.мед.н., професор І.Є. Герасимюк.

 

 


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

Тиждень Зміст практичного заняття
Огляд головного мозку. Латеральна та медіальна поверхні. Основа мозку. Довгастий мозок: зовнішня та внутрішня будова. Анатомія заднього мозку
Рельєф ромбоподібної ямки. IV шлуночок. Проекція ядер черепних нервів на ромбоподібну ямку
Будова проміжного мозку. ІІІ шлуночок.
Кінцевий мозок: основні ядра та біла речовина півкуль. Бічні шлуночки.
Тестовий контроль та перевірка практичних навичок з теми «ЦНС».Перевірка самостійної роботи. Поняття про аналізатори. Орган нюху та смаку.
Орган зору: будова очного яблука. Зіничний рефлекс. Провідні шляхи зорового аналізатора.
Будова присінкові-завиткового органа. Провідні шляхи слуху та рівноваги.
Тестовий контроль та практичні навички з органів чуття.Перевірка самостійної роботи. ІІІ, ІV, VI, ХІ, ХІІ пари черепно-мозкових нервів
V пара ЧМН: трійчастий нерв. Іннервація шкіри голови, .
Лицевий (VІ) та язико-горловий (ІХ) черепно-мозкові нерви
Блукаючий нерв (Х пара). Парасимпатична нервова система. Парасимпатичні вузли голови.
Тестовий контроль та практичні навички з теми «Черепно-мозкові нерви».Перевірка самостійної роботи. Дуга аорти. Загальна сонна та підключична артерії.
Внутрішня сонна артерія. Іннервація та кровопостачання органів та стінок черепної порожнини. Анастомози між внутрішньою сонною та підключичною артеріями.
Іннервація та кровопостачання органів очної ямки.
Зовнішня сонна артерія. Іннервація та кровопостачання стінок та органів носової і ротової порожнини.
Іннервація та кровопостачання органів і порожнин голови та шиї. Анатомія лімфатичних судин та вузлів голови та шиї. Перевірка самостійної роботи.
Підсумкове заняття з матеріалу модуля 3 «Центральна нервова система і органи чуття. Іннервація та кровопостачання органів голови та шиї».

 


РЕГЛАМЕНТ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ ДДМА


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. II. Регламент переговоров и действий машиниста и помощника машиниста
  6. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  7. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  8. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  9. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  10. IV. План навчального процесу.
  11. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  12. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИБІР ВАРІАНТУ | I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.