Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДГОТОВКА ТЕКСТУ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Міністерство освіти і науки України

Комунальний заклад

«Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

Харківської обласної ради

Підготовка

Дипломної роботи

(методичні рекомендації з написання)

Харків


УДК: 001.891:316 (07)

ББК: 74.586.60-252.427

Н 272

 

Друкується за ухвалою вченої ради факультету педагогічної освіти 2010 року комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2014 р.

Підготовка дипломної роботи (методичні рекомендації). Укл.: О.І.Рассказова, О.В.Бєлоліпцева– Харків : …., 2014. – 50 с.

 

© ХГПА, 2014

© «Рута», 2010


 

ЗМІСТ

Вступ…………………………………………………………………………………

1. Підготовка тексту дипломної роботи…………………………………………..

2. Структура дипломної роботи……………………………………………………

3. Загальні правила цитування та посилання на використані джерела…………

4. Рекомендації до проведення експериментального дослідження………………..

5. Вимоги до оформлення дипломної роботи…………………………………….

6. Підготовка до захисту та захист кваліфікаційної роботи…………………….

7. Критерії оцінювання дипломної роботи………………………………………

9.Список використаних джерел………………………………………………….

10. Додатки………………………………………………………………………….


ВСТУП

Сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується підвищенням вимог до розвитку наукової сфери в освіті. Навчальний процес підготовки майбутніх спеціалістів здійснюється на основі кредитно-модульної системи навчання. Основною вимогою до викладачів ВНЗ є підвищення якості освіти і забезпечення на цій основі конкурентоспроможності випускників із ступенем спеціаліст. Результатом таких вимог є те, що значна частина студентської молоді, педагогічних кадрів поряд з виконанням безпосередніх обов'язків займається науковою діяльністю.

Науково-дослідна робота передбачає здійснення дослідницької діяльності, а саме: вибір теми дослідження; визначення наукового апарату; розробка методики експериментальної роботи; аналіз літератури; літературне оформлення результатів дослідження; розробка практичних рекомендацій тощо.

У процесі науково-дослідної роботи реалізуються творчі можливості студентів, формуються навички індивідуальної роботи. Серед основних форм індивідуальної роботи найвищою формою виступають саме дипломні роботи.

Дипломна робота – індивідуальне завдання науково-дослідницького, проектно-конструктивного характеру, яке виконує студент на завершальному етапі фахової підготовки.

Дипломна робота має комплексний характер і пов’язана з використанням набутих студентом знань, умінь та навичок із спеціальних дисциплін, зокрема соціально-педагогічних.

Виконання дипломної роботи та її захист перед державною екзаменаційною комісією є перевіркою підготовки фахівця до самостійної діяльності з обраної спеціальності, його здібностей самостійно аналізувати стан проблем у соціально-педагогічній галузі, розробляти необхідні пропозиції.

Дипломна робота повинна:

– свідчити про те, що студент оволодів усім комплексом теоретичних знань, умінь та практичних навичок за обраною спеціальністю, набутих ним протягом періоду навчання;

– містити результати проведених експериментальних досліджень та

їх теоретичне обґрунтування;

– узагальнювати отримані результати проведених досліджень і формулювати аргументовані висновки;

– мати належне оформлення та необхідні супровідні документи;

– бути виконаною і поданою на кафедру та до ДЕК в термін, передбачений

графіком навчального процесу.

Методичні рекомендації адресовані студентам ВНЗ спеціальності «соціальна педагогіка» освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст». Даний посібник дозволить студентам ознайомитися з загальною методикою творчості, а також і з технологією виконання дипломної роботи, основними вимогами до її оформлення.

ПІДГОТОВКА ТЕКСТУ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Мова і стиль наукової роботи як частина писемної наукової мови склалися під впливом так званого академічного етикету, сутністю якого є інтерпретація власної та запозичених точок зору з метою обґрунтування наукової істини. Відповідно склалися певні традиції, однак це не означає, що є «писані правила наукової мови». Йдеться лише про деякі усталені особливості.

Характерними рисами наукової мови є точність, ясність, стислість, смис­лова завершеність. Неправильно вжиті слова і словосполучення та лексичні помилки можуть спотворити висловлену думку, викривити смисл написаного.

Спеціальні терміни дають можливість у стислій та економній формі давати розгорнуті визначення і характеристики наукових фактів, понять, процесів, явищ. Науковий термін - це не просто слово, а втілення сутності даного явища. Отже добирати наукові терміни і визначення слід дуже уважно. Не можна довільно змішувати в одному тексті термінологію з різних галузей. Неприпустимо плутатись у термінах, що є суттєвими для дослідження, хоча у науці існують різні підходи щодо їх тлумачення. У процесі аналізу різних точок зору доцільно визначити свою позицію (ми поділяємо думку…, вважаємо продуктивним для нашого дослідження підхід…) і уникати відхилень від неї.

При викладенні наукових результатів увага зосереджується на змісті та логічній послідовності повідомлення. Спеціальні функціонально-лексичні засоби наукової мови вказують на такі логічні зв'язки:

• послідовність розвитку думки (спочатку;передусім; по-перше; по-друге; насамкінець тощо);

• причинно-наслідкові відношення (завдяки тому, що..;внаслідок ...; окрім того...; оскільки...; водночас; відповідно до цього; інші);

• заперечення (проте; тимчасом; але; тоді як; аж ніяк; одначе; інші);

• перехід від однієї думки до іншої (раніше ніж перейти до…; звернімося до…; розглянемо; зупинимось на…; перейдемо до…; розглянувши…; варто розглянути…; треба зупинитися на…);

• підсумовування (отже; таким чином; як висновок; на закінчення зазначимо; сказане дає змогу зробити висновок; підбиваючи підсумок;підсумовуючи, слід сказати…; інші).

Кожен автор може суттєво розширити й урізноманітнити мовний спектр своєї роботи. Головне, щоб мовні засоби адекватно виражали думку і відповідали найхарактернішим особливостям наукового стилю.


Читайте також:

  1. I підготовка їх до завантаження у повітряні судна
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  9. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | СТРУКТУРА ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.