Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки

1. Побудова еталонних фільтрів відбувається в процесі навчання.

Зразки символів, які використовуються при навчанні, утворюють навчальну послідовність. Для розпізнавання символів деякого алфавіту необхідно сформувати навчальну послідовність для кожного представника цього алфавіту. Символи навчальної послідовності вводяться як графічні зображення за допомогою сканера (або імітуються з використанням деякого графічного пакету).

2. Сегментація та позиціювання полягає у виділенні окремих символів із тексту на зображенні. Обробка зображень та навчання відбувається в інтерактивному діалоговому режимі. Для кожного виділеного символу вказується, до якого класу він належить.

3. Для застосування одновимірного ДПФ необхідно замінити двовимірне зображення окремого символу лінійним вектором. Пропонуються такі методи стислого представлення зображень:

а) вектор горизонтального сканування: на зображенні відмічаються N рівномірних вертикальних смуг і підраховуються кількості замальованих точок зображення в кожній смузі;

б) вектор вертикального сканування: на зображенні відмічаються N рівномірних горизонтальних смуг і підраховуються кількості замальованих точок зображення в кожній смузі;

в) вектор кругового сканування: на зображенні відмічаються N рівномірних кутових секторів навколо центра мас символу і підраховуються кількості замальованих точок зображення в кожному секторі.

4. До одержаних в пункті 3 одновимірних векторів застосовується дискретне перетворення Фур’є.

5. Після перетворення Фур’є всіх символів навчальної послідовності для кожного класу обчислюються відповідно вектори максимальних – , мінімальних – та середніх – значень кожної -ої компоненти Фур’є перетворення.

6. При розпізнаванні пробного введеного символу виконуються дії пунктів 2-4. Аналіз одержаного вектора можна здійснити двома методами:

а) метод Фур’є фільтрації: перевіряється, для якого класу кожна –та компонента вектора належить відповідному відрізку , .

б) метод мінімаксних оцінок: для кожного класу еталонів обчислюється оцінка . Розпізнаним вважається той клас, для якого відповідна оцінка мінімальна.

 

Завдання для самостійної роботи

Розпізнати заданим методом символи із вказаного алфавіту. Визначити при яких параметрах досягаються найкращі результати класифікації. Порівняти якість розпізнавання для різних методів.

Алфавіт Розмір Тип сканування Метод
1. а,b,d Горизонтальний Фільтрації
2. 1,3,6 Вертикальний Оцінок
3. c,f,g Круговий Оцінок
4. 7,4,9 Горизонтальний Фільтрації
5. t,y,x Вертикальний Оцінок
6. w,r,e Вертикальний Фільтрації
7. d,a,s Круговий Фільтрації
8. h,u,o Горизонтальний Оцінок
9. x,z,k Круговий Оцінок
10. 8,5,0 Вертикальний Фільтрації
11. e,l,r Горизонтальний Оцінок
12. S,2,t Круговий Фільтрації
13. 4,q,z Вертикальний Фільтрації
14. 1,0,g Круговий Оцінок
15. W,r,t Горизонтальний Фільтрації
16. G,D,T Круговий Оцінок
17. S,D,H Горизонтальний Оцінок
18. E,Y,X Вертикальний Фільтрації
19. X,J,B Круговий Фільтрації
20. N,K,H Круговий Оцінок
21. 5,7,3 Горизонтальний Оцінок
22. R,H,F Вертикальний Оцінок
23. F,M,N Горизонтальний Фільтрації
24. F,M,N Круговий Оцінок
25. F,M,N Вертикальний Фільтрації
26. F,N,M Горизонтальний Оцінок
27. D,V,C Круговий Оцінок
28. 5,7,9 Вертикальний Фільтрації
29. E,T,F Вертикальний Оцінок
30. H,G,U Горизонтальний Фільтрації

Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. В ході аудиту фінансової звітності аудитором застосовуються методичні прийоми документального та фактичного контролю.
  6. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  7. Вказівки до виконання контрольної роботи
  8. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. Вказівки до виконання контрольної роботи
  10. Вказівки до виконання контрольної роботи ( РГР ).
  11. Вказівки до виконання контрольної роботи ( РГР ).
  12. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 4 | Лабораторна робота № 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.