МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні вказівки1. Побудова еталонних фільтрів відбувається в процесі навчання. Зразки символів, які використовуються при навчанні, утворюють навчальну послідовність. Для розпізнавання символів деякого алфавіту необхідно сформувати навчальну послідовність для кожного представника цього алфавіту. Символи навчальної послідовності вводяться як графічні зображення за допомогою сканера (або імітуються з використанням деякого графічного пакету). 2. Сегментація та позиціювання полягає у виділенні окремих символів із тексту на зображенні. Обробка зображень та навчання відбувається в інтерактивному діалоговому режимі. Для кожного виділеного символу вказується, до якого класу він належить. 3. Для застосування одновимірного ДПФ необхідно замінити двовимірне зображення окремого символу лінійним вектором. Пропонуються такі методи стислого представлення зображень: а) вектор горизонтального сканування: на зображенні відмічаються N рівномірних вертикальних смуг і підраховуються кількості замальованих точок зображення в кожній смузі; б) вектор вертикального сканування: на зображенні відмічаються N рівномірних горизонтальних смуг і підраховуються кількості замальованих точок зображення в кожній смузі; в) вектор кругового сканування: на зображенні відмічаються N рівномірних кутових секторів навколо центра мас символу і підраховуються кількості замальованих точок зображення в кожному секторі. 4. До одержаних в пункті 3 одновимірних векторів застосовується дискретне перетворення Фур’є. 5. Після перетворення Фур’є всіх символів навчальної послідовності для кожного класу обчислюються відповідно вектори максимальних – , мінімальних – та середніх – значень кожної -ої компоненти Фур’є перетворення. 6. При розпізнаванні пробного введеного символу виконуються дії пунктів 2-4. Аналіз одержаного вектора можна здійснити двома методами: а) метод Фур’є фільтрації: перевіряється, для якого класу кожна –та компонента вектора належить відповідному відрізку , . б) метод мінімаксних оцінок: для кожного класу еталонів обчислюється оцінка . Розпізнаним вважається той клас, для якого відповідна оцінка мінімальна.
Завдання для самостійної роботи Розпізнати заданим методом символи із вказаного алфавіту. Визначити при яких параметрах досягаються найкращі результати класифікації. Порівняти якість розпізнавання для різних методів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|