Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення масової частки сухих речовин меляси розбавленням 1:1

Мелясу розчиняють дистильованою водою у співвідношенні 1:1. Для цього використовують спеціальну посудину [2,3].

На шальки технічних терезів ставлять дві посудини: внутрішню і зовнішню та врівноважують. Потім у внутрішню посудину вміщують довільну кількість жовтого цукру ( біля 50г), ставлять на шальку терезів і додають воду в зовнішню посудину до досягнення рівноваги. Після цього знімають посудину з терезів і в зовнішню посудину розміщують грузик для перемішування.Обережно опускають внутрішню посудину в зовнішню, герметично закривають кришку і посудину вміщують у водяну баню з температурою 80 оС на 30 хв. Цю температуру підтримують, періодично струшуючи посудину для повного розчинення кристалів цукру. Посудину охолоджують до 20 оС, розкривають, 1…2 краплі розчину поміщають на рефрактометр і визначають сухі речовини розчину. Масова частка сухих речовин у мелясі дорівнює подвоєному значенню сухих речовин розчину 1:1.

СРмеляси=СРрозчину­∙2 (2.5)


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. IV. Запасні речовини
  8. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  9. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  10. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  11. Ocнoвнi визначення здоров'я
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 208

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.