Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура роботи складається з усної та письмової частини.

Усна частина передбачає опрацювання таких теоретичних питань:

 

1. В чому полягає сутність понять "судова влада" та "розподіл влад"?

2. Визначити носіїв судової влади в Україні.

3. Порядок формування судів в Україні.

4. Визначити місце Верховного Суду України в судовій системі.

5. Пленум Верховного Суду України: склад, повноваження, юридичне значення керівних вказівок Пленуму з питань судової практики.

6. Пленум вищих спеціалізованих судів: порядок формування та значення діяльності.

7. Значення апарату суду.

8. Вимоги до осіб на зайняття посади судді.

9. Назвіть суб’єктів конституційного подання та конституційного звернення.

10. Проаналізуйте структуру Рішення КСУ

11. Визначіть порядок провадження по справах у Конституційному Суді України.

12. Визначити склад та роль апарату КСУ.

13. Роль Вищої Ради Юстиції в формуванні суддівського корпусу.

14. Склад та порядок формування Вищої Ради Юстиції.

15. Матеріальне та побутове забезпечення суддів.

16. Порядок розміщення адміністративних посад в судах загальної юрисдикції.

  1. Визначте роль народних засідателів та присяжних у здійсненні правосуддя.

 

Письмова частина передбачає виконання письмового завдання (завдання виконується на аркушах формату А4) та підготовку реферату

Виконати обов’язкове завдання: Знайти в пресі або в періодичних журналах (газетах) приклад судового рішення місцевого (апеляційного, спеціалізованого та ін.) суду та ознайомитись з ним. (вирізку або ксерокопію оформити на аркушах паперу формату А4) (приклади повинні бути різними і не повинні співпадати з прикладами інших студентів групи).

 

Виконайте обов’язкове завдання:Знайти приклад рішення Конституційного Суду України, ознайомитись з ним, вміти коротко викласти суть справи (вирізку або ксерокопію оформити на аркушах паперу формату А4).

 

Теми рефератів для завдання №2: (реферат виконується письмово на аркушах формату А4 в обсязі 12-15 сторінок та захищається під час ІКР)

 

  1. 1.Принципи, якими керуються в своїй діяльності суди в зарубіжних країнах.
  2. 2.Принципи побудови судової системи в Україні та за кордоном.
  3. Судові системи зарубіжних країн.
  4. Принципи побудови судів в Україні та в зарубіжних країнах.
  5. Статус найвищих судів в Україні та за кордоном.
  6. 6.Значення апарату суду в організації роботи суду.
  7. Світовий досвід розвитку інституту конституційного контролю.
  8. 8.Конституційне провадження: поняття та порядок здійснення
  9. 9.Історія виникнення та розвитку інститутів народних засідателів та присяжних.
  10. Суд присяжних в зарубіжних країнах.
  11. 11.Народні засідателі в зарубіжних країнах.
  12. 12.Статус суддів в зарубіжних країнах.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  3. I 9. Структура речевого дефекта у детей,
  4. I. Аналіз контрольної роботи.
  5. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  7. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  8. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання №1 | БЛОК №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.