Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкала оцінювання рівня засвоєння навчального матеріалу

Мета, завдання та змістові модулі дисципліни

Мета дисципліни –вивчення закономірностей функціонування національної економіки, її особливостей порівняно з економіками інших країн, формування системи знань щодо сутності, становлення чинників, аналізу і визначення головних напрямів розвитку національної економіки в умовах ринкових відносин.

Головні завдання дисципліни полягають в тому, щоб розкрити:

  • особливості та загальні принципи національної економіки;
  • її теоретичні основні базисні інститути;
  • теоретичні напрацювання соціально-ринкової економіки;
  • економічний потенціал країни;
  • інституціональні чинники розвитку;
  • інфраструктуру національного ринку;
  • державне управління економікою;
  • принципи економічної свободи, демократії та економічного порядку;
  • структурну перебудову господарського комплексу;
  • програмування, планування та прогнозування економічних процесів;
  • стратегію і тактику економічного зростання;
  • інституціональні форми інтеграції у світове господарство.

ЗМІСТОВІ МОДУЛІ

З дисципліни «Національна економіка»

Змістовий модуль Назва теми   Кількість годин  
Лекції Семінари ІРС СРС Всього
    1. Національна економіка: загальне та особливе -
2. Економічні теорії, чинники та базисні інститути національної економіки
3. Теорія суспільного добробуту та соціально-ринкової економіки
    4. Характеристика економічного потенціалу
5. Інституціональні чинники розвитку національної економіки
6. Функціонування інфраструктури національного ринку  
    7. Державність та державне управління економікою
8. Програмування та прогнозування національної економіки
  9. Демократія, економічна свобода та економічний порядок
10. Інституціональні форми інтеграції у світове господарство
  11. Структурна перебудова національної економіки -
12. Політика економічного зростання в національній економіці
Всього годин

де: IPC – індивідуальна робота студентів;

CPC – самостійна робота студентів.

Шкала оцінювання рівня засвоєння навчального матеріалу

з дисципліни “Національна економіка”

Оцінка за шкалою навчального закладу, бали Оцінка за національною шкалою Оцінка за шкалою ECTS
Оцінка Визначення
90-100 Відмінно А Відмінно (відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок)
82-89 Добре В Дуже добре (вище середнього рівня з кількома помилками)
75-81 С Добре (у цілому правильне виконання з певною кількістю суттєвих помилок )
67-74 Задовільно D Задовільно (непогано, але зі значною кількістю недоліків)
60-66 E Достатньо (виконання задовольняє мінімальні критерії)
35-59 Незадовільно X Незадовільно (з можливістю повторного складання)
0-34 F Незадовільно (з обов’язковим повторним курсом)

Читайте також:

  1. II. Вивчення нового матеріалу
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу.
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості поточного контролю знань студентів заочної форми навчання. | МОДУЛЬНА ОЦІНКА ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.