Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 7. ДЕРЖАВНІСТЬ

ТА ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ

Завдання для індивідуальної роботи студентів і

Підготовки до семінарських занять

1. Надайте інформацію щодо теоретичних основ державного управління в давні часи.

2. Проаналізуйте еволюцію вчень щодо державного управління з давніх часів і до капіталістичної формації.

3. Яку роль державі в ринковій економіці приділяли А. Сміт та його послідовники?

4. Охарактеризуйте роль державного регулювання економіки згідно з вченням Дж. Кейнса.

5. З’ясуйте головні причини неспроможності механізмів ринкового самоврядування.

6. Яким чином на державне регулювання впливають чинники глобалізації?

7. Визначте і розкрийте термін “державне управління”.

8. Надайте необхідні умови підвищення ефективності державного управління трансформаційними економічними системами.

9. Назовіть регулятивні інструменти державної економічної політики.

10. Проаналізуйте реформи із створенням раднаргоспів та госпрозрахунком підприємств у СРСР.

11. Охарактеризуйте структуру влади в Україні.

12. Чому нашій державі потрібна адміністративна реформа?

13. Які завдання потрібно вирішити під час проведення адміністративної реформи?

14. Назовіть етапи проведення адміністративної реформи.

15. Розгляньте критерії державного регулювання економіки.

16. Проаналізуйте об’єкти, суб’єкти і цілі державного регулювання економіки.

17. Надайте інформацію щодо інструментів державного регулювання економіки.

18. З’ясуйте ступінь державного регулювання економіки на першому етапі становлення української держави.

19. Охарактеризуйте антимонопольну діяльність в державі.

20. Визначте та роз’ясніть основні напрямки державного регулювання економіки України.

 

Тематика рефератів і контрольних робіт

1. Роль та місце держави в системі управління економікою.

2. Теоретичні положення формування системи державного управління економікою.

3. Державні фінанси як об’єкт управління.

4. Державно-приватне партнерство як інструмент державного управління економікою України, розвитку ринку праці та трудового потенціалу промисловості.

5. Модернізація української економіки і державне управління.

Тести

(обрати єдину правильну відповідь та занести у таблицю)

1. Держава як суспільний інститут:

а) посилює свою роль;

б) користується підтримкою громадськості;

в) постійно вдосконалюється ;

г) поступово відмирає.

 

2. В часи становлення капіталізму державне втручання в економічні процеси:

а) було значним;

б) майже ігнорувалося;

в) визначало темпи розвитку;

г) сприяло активізації виробництва.

 

3. Держава та економіка:

а) завжди взаємопов’язані;

б) перевага віддається ринковим регуляторам;

в) перевага віддається державним регуляторам;

г) роль держави і ринку однакові.

 

4. Завдання державного управління національною економікою:

а) незмінні;

б) залежать від співвідношення сил у світовому просторі;

в) визначаються кон’юнктурою на ринках;

г) зумовлюються специфікою та рівнем розвитку.

5. Стратегічні цілі державного управління економікою:

а) зростання виробництва;

б) стабілізація цін і збільшення зайнятості;

в) наповнення доходної частини бюджету;

г) правильні відповіді у варіантах а) і б).

 

6. Проведення адміністративної реформи в Україні:

а) недоцільне;

б) потребує значної уваги;

в) неможливе без співпраці з іншими країнами світу ;

г) підтримується громадскістю.

 

7. Система адміністративної реформи має формуватися на:

а) наукових принципах;

б) напрацюваннях минулого;

в) досвіді управлінців командно-адміністративної системи;

г) використанні новостворених ринкових структур.

 

8. Основна мета державного регулювання економіки:

а) економічне зростання;

б) структурна перебудова;

в) інноваційний розвиток;

г) максимальний добробут суспільства.

 

9. В колишніх республіках СРСР безболісного переходу від командно-адміністративної до ринкової економіки:

а) в принципі не могло бути;

б) йому не сприяло в основному керівництво з компартійним минулим;

в) досягти не вдалося;

г) чекало все населення.

 

10.Розвиток економіки в Україні здійснюється:

а) шляхом структурної перебудови;

б) без радикальних технологічних змін;

в) через використання сировинної бази;

г) згідно порад міжнародних організацій.


Читайте також:

  1. ДЕРЖАВНІСТЬ ТА ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ
  2. Лекція 7. ДЕРЖАВНІСТЬ ТА ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ
  3. Однак вільний ринок - це абстракція: і для минулого, і для справжнього характерна регуляція ринку, оскільки умов вільного ринку не відповідає ніяка державність.
  4. Різні концепції походження української мови. Мова і державність
  5. Соціально-політична думка про національне відродження й державність України початку XX в.
  6. Тема 7. ДЕРЖАВНІСТЬ І ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ
  7. ТЕМА ІІІ. УКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВНІСТЬ У 1917-1921 РР.
  8. ТЕМА ІІІ. Українська державність у 1917-1921 РР.
  9. Україна наприкінці XVII — у XVIII ст. 7.1 Українська державність наприкінці XVII — на початку XVIII ст. - Страница 2




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповіді | Відповіді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.