Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 12. ПОЛІТИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ

В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ

 

Завдання для індивідуальної роботи студентів і

Підготовки до семінарських занять

1. Назовіть складові економічного розвитку держав.

2. З’ясуйте різницю між поняттями “економічне зростання”, “економічний розвиток” та “економічний прогрес”.

3. Охарактеризуйте теорію Мюрдаля щодо визначення категорій “економічне зростання” і “економічний розвиток”.

4. Визначте поняття Індексу людського розвитку згідно Програми розвитку ООН.

5. Які моделі перехідної економіки, що забезпечують економічне зростання, Ви знаєте?

6. Назовіть три варіанти економічного відтворення.

7. З’ясуйте фактори економічного зростання.

8. Чим відрізняються екстенсивний та інтенсивний способи впливу на економічне зростання?

9. Назовіть позитивні наслідки економічного зростання для розвинених країн ринкової економіки.

10. Надайте негативні наслідки економічного зростання.

11. Дайте визначення та назовіть фази економічних циклів.

12. Яким чином цикли розрізняють залежно від їх тривалості?

13. Які зовнішні (екзогенні) та внутрішні (ендогенні) чинники виявляються при переході від однієї фази розвитку до іншої?

14. Охарактеризуйте основні положення “нового курсу” Ф. Д. Рузвельта в ході подолання у США Великої депресії у 1929-1933 рр.

15. Які країни в повоєнний період впроваджували кейнсіанську модель макрорегулювання?

16. В чому полягає суть японського “економічного дива”?

17. Розгляньте критерії та практику досягнення конкурентоспроможних переваг у Сполучених Штатах Америки.

18. Назовіть правила світової економіки, дотримуючись яких, країна досягне економічного зростання.

19. Визначте головні наслідки економічних реформ у країнах Центральної та Східної Європи.

20. Надайте зовнішні чинники, які негативно впливають на економічне зростання в Україні.

21. Які завдання поєднання зусиль держави та бізнесу Ви можете назвати?

Тематика рефератів і контрольних робіт

1. НТП як фактор впливу на економічне зростання.

2. Фактори зростання валового внутрішнього продукту в умовах трансформаційної економіки.

3. Розвиток реального сектора економіки України в системі загальнодержавної стратегії економічного зростання.

4. Розвиток людського потенціалу як фактор економічного зростання.

5. Відтворювальна динаміка ВВП і стійкість економічного зростання в Україні.

 

Тести

(обрати єдину правильну відповідь та занести у таблицю)

 

1. Моделі перехідної економіки, що забезпечують економічне зростання:

а)шокової терапії;

б) ринкового соціалізму;

в) державної корпоративної буржуазної трансформації;

г) правильні всі відповіді.

 

2. Теорія економічного зростання в останні роки значно розвинулась в напрямі:

а) екстенсивного зростання;

б) інтенсивного зростання;

в) розширеного відтворення;

г) інноваційного зростання.

 

3. Постійне функціонування виробництва:

а) технологічний цикл;

б) умова ринкової економіки;

в) засіб забезпечення роботою;

г) спосіб конкурентної боротьби.

 

4. Наслідки економічного зростання для розвинутих країн:

а) тільки позитивні;

б) негативні;

в) позитивні і негативні;

г) негативні у майбутньому.

 

5. Ринкова економіка розвивається:

а) циклічно;

б) прискорено;

в) постійно;

г) динамічно.

 

6. Мета державного антициклічного регулювання:

а) нарощування обсягів виробництва;

б) підвищення рівня життя населення;

в) підтримка стабільності у суспільстві;

г) посилення конкурентоспроможності економіки.

7. Дії Ф. Д. Рузвельта з подолання Великої депресії у США отримали назву:

а) антикризова програма;

б) “новий курс”;

в) програмування;

г) планове регулювання.

 

8. В повоєнний період розвинуті країни Європи в основному впроваджували:

а) кейнсіанську модель;

б) класичну теорію А. Сміта;

в) напрацювання радянських вчених;

г) соціалістичний спосіб виробництва.

 

9. Світові економічні процеси на економіку України:

а) не впливають;

б) майже не впливають;

в) впливають дуже сильно;

г) мають позитивний вплив.

 

10. Державне регулювання економічного зростання:

а) недопустиме в ринковій економіці;

б) негативно впливає на конкурентоспроможність;

в) пригнічує підприємництво;

г) актуальне.


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  7. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  8. Аграрна політика
  9. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  10. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  11. Активна і пасивна державна політика.
  12. Активна політика зайнятості




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповіді | Відповіді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.