Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ІСПИТУ З ДИСЦИПЛІНИ «НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА»

1. Загальносвітові принципи формування економік на державному рівні.

2. Тенденції щодо змін державних утворень на території України.

3. Особливості перехідної економіки нашої держави.

4. Прояви загального та особливого в українській державі.

5. Роботи меркантилістів, представників фізіократизму щодо сутності національної економіки.

6. Вчення А. Сміта та його послідовників щодо функціонування національної економіки.

7. Власні оригінальні теорії національної економіки Т. Мальтуса, Д. Рікардо, Ж.Б. Сея, Дж. Ст. Міля.

8. Соціалістичні ідеї ХІХ ст. щодо сутності національної економіки, марксизм.

9. Обґрунтування Д. М. Кейнсом концепції державного регулювання національної економіки.

10. Суть і складові концепції неокласичного синтезу П. Самуельсона.

11. Участь українських економістів у процесах створення теорій національного господарства.

12. Чинники розвитку національної економіки України.

13. Населення – одна з важливих рушійних сил національної економіки.

14. Базові інститути національної економіки.

15. Теорії суспільного добробуту на різних етапах розвитку національних економік.

16. Рівень суспільного добробуту в окремо взятій країні.

17. Ринкова економіка і соціальна справедливість.

18. Державне регулювання рівня життя.

19. Соціальні результати економічного реформування і можливості їх покращання в Україні.

20. Структура економічного потенціалу національної економіки та його загальна характеристика.

21. Природно-ресурсний потенціал національної економіки України.

22. Трудовий потенціал національної економіки України.

23. Виробничий потенціал національної економіки України.

24. Науково-технічний потенціал національної економіки України.

25. Експортний потенціал національної економіки України.

26. Інститути права – інститут Конституції України, закони, що регулюють відносини у всіх сферах діяльності.

27. Інститут управління – законодавчої, законогарантійної та господарської влади.

28. Інститути приватної і неприватної власності.

29. Власність в національній економіці ринкового типу.

30. Вітчизняний досвід проведення приватизаційних процесів.

31. Інституційне середовище підприємницької діяльності.

32. Сутність та складові інфраструктури національного ринку.

33. Інфраструктура реального сектора національної економіки.

34. Допоміжні організації ринкової економіки.

35. Банки, інвестиційні та трастові фонди, страхові компанії, фондові біржі.

36. Товарні біржі, служби зайнятості (біржі праці), пенсійні фонди.

37. Теоретичне обґрунтування необхідності державного управління національною економікою.

38. Роль державного управління при становленні національних економік ринкового типу.

39. Адміністративна реформа в Україні.

40. Державне регулювання економіки як найбільш важлива складова державного управління.

41. Система інструментів регулювання економіки.

42. Сучасний стан регулювання економічних процесів в Україні.

43. Необхідність і сутність планування національної економіки.

44. Основні завдання, об’єкти та суб’єкти державного програмування.

45. Світовий досвід державного планування та програмування економічних процесів.

46. Дворівнева система планування – держави і регіонів.

47. Особливості програмування та прогнозування.

48. Директивне та індикативне планування.

49. Досягнення і недоліки централізовано-директивного планування в СРСР.

50. Основні напрямки вдосконалення сучасних процесів прогнозування та програмування соціально-економічного розвитку України.

51. Основні принципи демократії.

52. Економічна демократія та економічна свобода.

53. Економічний і соціальний порядок.

54. Сучасне громадянське суспільство як вирішальна складова демократичного розвитку.

55. Підвищення ролі України у світових господарських зв’язках.

56. Економічна безпека та економічна незалежність держави.

57. Можливості інтеграції України у світову економічну систему.

58. Участь держави у європейських та світових економічних структурах.

59. Наслідки вступу України до Світової організації торгівлі.

60. Міжнародне підприємництво.

61. Можливості та передумови створення оптимальної структури національної економіки.

62. Сім технологічних укладів технологічної революції.

63. Визначення основних напрямків структурної перебудови.

64. Кластерна модель галузево-територіального розвитку.

65. Переваги та недоліки вільних економічних зон і територій пріоритетного розвитку.

66. Єврорегіони та вітчизняний досвід їх впровадження.

67. Регіональна складова структурної перебудови національної економіки України.

68. Складові і теоретичне обґрунтування економічного зростання та економічного розвитку.

69. Типи і фактори зростання національної економіки.

70. Наслідки економічного зростання та його коливання в різних фазах економічного циклу.

71. Досвід національних економік світу в питаннях забезпечення економічного зростання.

72. Ситуація в Україні щодо економічного зростання в різні періоди розвитку.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  11. IV. Питання самоконтролю.
  12. V. Питання для самоконтолю




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповіді | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.