Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні категорії, предмет і система курсу

«ОРГАНІЗАЦІЯ СУДОВИХ ТА ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ УКРАЇНИ»

План практичного заняття

1. Поняття правоохоронної діяльності і правоохоронного органу.

2. Ознаки правоохоронної діяльності.

3. Система правоохоронних органів України.

4. Предмет і система курсу.

5. Правове регулювання судової і правоохоронної діяльності.

6. Класифікація нормативних актів.

7. Періодичні видання як джерела вивчення навчальної дисципліни.

 

Завдання для самостійної підготовки до заняття

 

Письмові завдання

1. Складіть схему системи правоохоронних органів в Україні (судові органи, державні органи, недержавні органи та громадські об’єднання).

 

Усні завдання

1. Назвіть та охарактеризуйте основні ознаки правоохоронної діяль­ності.

2. Назвіть та охарактеризуйте основні напрями (функції) право­охоронної діяльності.

3. Перелічіть правоохоронні органи, що виконують ці функції.

4. Визначте значення Конституції України для судових та право­охоронних органів.

5. Згрупуйте за змістом основні акти, що регламентують судову та правоохоронну діяльність.

 

Нормативно-правові акти

Конституція України. – Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1996. – №30. – Ст. 141.

Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів: Закон України. – Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1994. – №11. – Ст. 50.

 

Джерела Інтернет

www.aprnu.kharkiv.org (сайт Академії правових наук України).

www.legality.kiev.ua (сайт Інституту проблем законодавства імені Ярослава Мудрого).

www.rada.kiev.ua (сайт Верховної Ради України).

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №2

Судова система України

 

План практичного заняття

1. Судова влада в системі розподілу влад в Україні.

2. Ознаки судової влади.

3. Поняття й ознаки правосуддя.

4. Принципи правосуддя.

5. Правові засади та принципи утворення судів.

6. Судова система України.

7. Суди загальної юрисдикції. Ланки й інстанції судової системи.

8. Організаційне і фінансове забезпечення судової системи України.

 

Завдання для самостійної підготовки до заняття

Письмові завдання

1. Складіть схему судової системи України, деталізувавши при цьому систему судів загальної юрисдикції.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  4. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  5. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. I. ПРЕДМЕТ И СПЕЦИФИКА ФИЛОСОФИИ
  7. I. ПРЕДМЕТ ОТЕЧЕСТВЕННОЙ ИСТОРИИ. ИСТОРИЯ РОССИИ – НЕОТЪЕМЛЕМАЯ ЧАСТЬ ВСЕМИРНОЙ ИСТОРИИ.
  8. I. ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГИИ
  9. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  10. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  11. II. Мета вивчення курсу.
  12. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. Адвокатура України | Усні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.