Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема спостереження

Дата. Предмет. Учитель. Тема.

 

1. Підготовка учнів до сприймання нового матеріалу.

- ознайомлення учнів з метою уроку;

- чіткість плану уроку та окремих його питань;

- формування інтересу до даної теми (акцентування уваги на теоретичне та практичне значення матеріалу уроку, його зв’язок з іншими предметами тощо).

2. Засоби активізації сприймання учнями навчального матеріалу.

- використання попереднього досвіду та уявлень учнів для забезпечення сприймання змісту даної теми;

- різноманітність методів викладу матеріалу та відповідних видів сприймання (зорове, слухове, рухове тощо);

- демонстрація засобів унаочнення;

- питання до учнів у процесі викладу нового матеріалу;

- залучення учнів до аналізу фактів та здійснення узагальнень.

3. Способи допомоги учням виділити в матеріалі основне, найбільш істотне.

- пряма вказівка на основне та істотне, демонстрація його на таблиці, схемі, приладі тощо;

- повторення важливого;

- підкреслення наголосом, інтонацією.

 

4. Засоби унаочнення, що використовувались на уроці:

Які засоби унаочнення використовувались? Їх відповідність змісту пояснювального матеріалу.

Які технічні засоби навчання застосовувалися на уроці?

Своєчасність застосування засобів унаочнення та ТЗН. Чіткість, яскравість зображень на таблицях, схемах.

5. Мовлення вчителя та його вплив на успішне сприймання матеріалу учнями.

- виразність, емоційність, образність мовлення;

- темп мовлення;

- послідовність, доступність, чіткість викладу;

- використання порівнянь.

 


Читайте також:

  1. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  2. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  3. Баланс та загальна схема грунтоутворення
  4. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  5. Блок схема
  6. Блок-схема алгоритму.
  7. Блок-схема виконання курсової роботи
  8. Блок-схема відбору лікарських засобів для
  9. Блок-схема імітаційної моделі керування запасами
  10. Блок-схема Програма
  11. Блок-схема табулювання кубічного сплайну
  12. Ведення вогню, спостереження за його результатами і коректування




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ 1 | ЗАВДАННЯ 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.