МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6 Функції та види маркетингу1. Функції маркетингу та їх характеристика 2. Види маркетингу
1. Функції маркетингу та їх характеристика Основними функціями маркетингу є: o аналіз навколишнього середовища; o дослідження ринку і його середовища; o виявлення і детальний аналіз потреб споживачів; o довго- і короткострокове планування товарної номенклатури і її реалізації; o організація товаропропуску і розподіл продукції; o організація механізму ціноутворення; o забезпечення соціальної відповідальності перед суспільством; o організація стимулювання збуту, реклами і післяпродажного обслуговування; o управління і контроль маркетингу. Окрім цього функціями маркетингу визначають [14,86]: • більш повний і ретельний облік вимог ринкового попиту і запитів споживачів, їхніх вимог до якості, техніко-економічних параметрів, новизні, дизайну на основі комплексного дослідження ринків, розробки технічної політики і проведення НДОКР; • визначення оптимального асортименту продукції, що випускається, і структури виробництва на основі економічного розрахунку: витрат виробництва (собівартості) продукції, ефективності капіталовкладень, можливості забезпечення матеріальними, фінансовими і трудовими ресурсами виробництва, одержання прибутку; • прийняття обґрунтованих рішень, ефективність яких визначається за кінцевим результатом діяльності підприємства; • розробка збутової політики на основі визначення максимально вигідних каналів збуту, системи руху товарів, організації післяпродажного технічного обслуговування, системи стимулювання збуту і формування потреб споживачів. Реалізація цих функцій передбачає встановлення зворотного зв’язку з ринком з метою коректування розрахунків у рамках маркетингових програм, на основі яких приймаються рішення на відповідних рівнях управління. Функції маркетингу, які виконують окремі суб’єкти, взаємопов’язують їх у процесі ринкових і комунікативних зв’язків. Схема взаємовідносин суб’єктів і їх відношення до товарів і послуг зображено на рисунку 1.1.. В умовах ринку недостатньо опиратися на інтуїцію, судження керівників і фахівців, минулий досвід, а необхідно одержувати адекватну інформацію до і після прийняття рішень. На характер прийнятих рішень впливає велика кількість факторів. Ситуація ускладнюється тим, що система управління маркетингом функціонує в реальному масштабі часу. Про важливість інформації та необхідність її наявності свідчить той факт, що вона є рушійною силою до прийняття рішення щодо купівлі товарів.
Рис.1.1. - Взаємовідносини суб’єктів маркетингу у виробництві і збуті товарів та послуг
Постійне інформаційне забезпечення набуває особливої значимості. Передусім це характерно для ринку, насамперед зовнішнього маркетингового середовища. Не одержана вчасно інформація, або її відсутність можуть стати основою краху не тільки запланованих заходів, а навіть і фірми, наслідки цього можуть бути катастрофічні. В процесі аналізу, планування і управління, контролю за маркетингом постійно потрібна інформація про клієнтів, конкурентів, дилерів і інших учасників ринку. Інформацію можна впевнено назвати основою маркетингової діяльності. Для зменшення ступеня невизначеності і ризику підприємство повинне мати, надійну, своєчасну інформацію і у достатніх обсягах. Читайте також:
|
||||||||
|