Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 12. Права контролюючого органу

Розділ ІІ

Стаття 11. Оскарження рішень контролюючого органу

Стаття 10. Документи контролюючих органів

Стаття 9. Проведення позапланового державного контролю (нагляду) за бажанням суб'єкта господарювання

1. Суб'єкт господарювання має право подати до контролюючого органу заяву про бажання проведення позапланового державного контролю (нагляду).

2. Державний контроль (нагляд) у такому випадку контролюючий орган повинен розпочати не пізніше 10 днів з дати подачі заяви.

3. Предметом контролю є питання, викладені у заяві суб'єкту господарювання.

1. Повідомлення про проведення планового державного контролю (нагляду), , адресоване контролюючим органом суб'єктові господарювання, повинно бути підписане керівником або заступником керівника контролюючого органу (з визначенням прізвища та ініціалів), скріплено печаткою і належним чином вручено суб'єкту господарювання.

2. Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони доставлені за адресою (місцезнаходженням) суб'єкта господарювання рекомендованим чи цінним листом або під розписку вручені суб'єктові господарювання або його уповноваженому представникові.

3. Якщо суб'єкт господарювання в установлений законодавством термін .не повідомив контролюючий орган про зміну адреси (місцезнаходження), документи вважаються належним чином врученими навіть у разі їх повернення як таких, що не знайшли адресата.

4. У випадку умисних дій суб'єкта господарювання або його уповноваженого представника щодо ухилення від одержання під розписку документів, ці документи вважаються належним чином врученими через сім робочих днів після відправки їх рекомендованим або цінним листом.

1. Оскарження суб'єктом господарювання рішень контролюючого органу у судовому чи адміністративному порядку призупиняє їх виконання до ухвалення відповідного рішення.

Права та обов'язки контролюючих органів та суб'єктів господарювання під час здійснення державного контролю (нагляду)

1. Контролюючий орган в межах наданих йому повноважень під час здійснення державного контролю (нагляду) має право:

1.1. вимагати від керівників та інших посадових осіб суб'єкту господарювання усунення виявлених порушень законодавства, контролювати їх виконання;

1.2.. вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного контролю (нагляду);

1.3. робити інші дії (вилучати документи, відбирати зразків продукції, призначувати експертизу, одержувати пояснення, довідки, відомості з питань, що виникають під час державного контролю (нагляду) тощо), якщо це дозволено контролюючому органу законами України, що встановлюють його повноваження .


Читайте також:

  1. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  4. Аграрна реформа 1861 р. Скасування кріпостного права в надніпрянській Україны.
  5. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  6. Адміністративне право як галузь права
  7. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  8. Акредитація органу з сертифікації
  9. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  10. Акти застосування норм права в механізмі правового регулювання.
  11. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  12. Аналіз доцільності фінансових інвестицій у корпоративні права.




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 5. Види державного контролю (нагляду). | Стаття 15. Права суб'єкта господарювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.