Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 5. Види державного контролю (нагляду).

1. Контролюючі органи проводять плановий та позаплановий державний контроль (нагляд).

2 Державний контроль (нагляд) проводиться за місцем знаходження суб'єкта господарювання або його підрозділів.

3. Плановий та позаплановий державний контроль (нагляд) може провадитися комплексно кількома контролюючими органами за спільним рішенням їх керівників.

Стаття 6. Плановий державний контроль (нагляд)

1. Підставою проведення планового державного контролю (нагляду) є план-графік контролюючого органу, складеному в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

2 Контролюючий орган до початку року повинен розробити план-графік державного контролю (нагляду) і погодити його з територіальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань регуляторної політики та підприємництва.

3. Періодичність планового контролю визначається вищестоящим контролюючим органом до початку розробки плану-графіку на наступний рік виходячи з принципів доцільності та рівноправності всіх суб'єктів господарювання, не частіше одного разу на рік.

4.При здійсненні державного контролю (нагляду) за напрямками, визначеними пунктом 1 статті 2 (за винятком підпунктів 1.6 та 1.7) право на проведення планового державного контролю надасться лише у тому разі, коли суб'єкт господарювання не пізніше ніж за десять календарних днів до дня проведення зазначеного контролю (нагляду) письмово повідомлений про проведення такого контролю (нагляду).

5. У письмовому повідомленні про проведення планового державного контролю обов'язково зазначаються підстава для його проведення, форма та предмет контролю, при комплексному контролю - перелік контролюючих органів, дата початку та строк, протягом якого передбачається його проведення.

6. Суб'єкт господарювання має право не допустити службових осіб контролюючого органу до проведення державного контролю (нагляду), якщо він не був письмово повідомлений про державний контроль не пізніше десяти календарних днів до дати початку або був вичерпаний вказаний в письмовому повідомленні строк проведення контролю.

7. У разі відсутності у суб'єкта господарювання необхідних фінансово-бухгалтерських документів, що є результатом розпочатої аудиторської перевірки, і це підтверджено договором на проведення аудиторської перевірки та актом прийому - здачі документів, суб'єкт господарювання повинен письмово повідомити про це контролюючий орган. На підставі повідомлення суб'єкта господарювання керівник контролюючого органу ухвалює рішення про перенесення дати початку державного контролю на дату після закінчення строку аудиторської перевірки, зазначеного у договорі.

8. Тривалість планового контролю (нагляду) в будь-якому випадку не повинна перевищувати двадцяти календарних днів.

9. Продовження терміну проведення планового контролю (нагляду) з будь яких підстав не припускається.

Стаття 7. Позаплановий державний контроль (нагляд)

1. Позаплановий контроль є видом державного контролю (нагляду), який не передбачений планом-графіком роботи контролюючого органу і може бути проведений без попереднього письмового повідомлення суб'єкта господарювання за наявності хоча б однієї з таких підстав:

1.1. одержання поданої в установленому порядку заяви, скарги фізичної чи юридичної особи про порушення норм законодавства суб'єктом господарювання, в тому числі у разі подання споживачем скарги до відповідного контролюючого органу про порушення суб'єктом господарювання правил торгівлі, виконання робіт та надання послуг;

1.2. суб'єктом господарювання не подано в установлений строк документи обов'язкової звітності без надання письмових пояснень, в яких викладені поважні причини, які перешкодили поданню таких документів;

1.3. виявлено та вмотивовано підтверджено недостовірність даних, заявлених в документах обов'язкової звітності суб'єктом господарювання;

1.4. у разі подання письмової заяви суб'єктом господарювання до відповідного контролюючого органу про бажання проведення позапланового контролю (нагляду);

1.5. на прохання правоохоронних органів у разі порушення кримінальної справи щодо суб'єкта господарювання.

2. При проведенні позапланового державного контролю (нагляду) службовими особами контролюючого органу перевіряються лише конкретні питання, необхідність перевірки яких була підставою для такого контролю (нагляду), з обов'язковим зазначенням цих питань в посвідченні на перевірку.

3. Тривалість позапланової виїзної перевірки не повинна перевищувати семи календарних днів.

4. Продовження терміну проведення позапланової виїзної перевірки з будь - яких підстав не допускається.

Стаття 8. Порядок проведення планового та позапланового державного контролю (нагляду)

1. Особливості проведення окремої форми планового та позапланового державного контролю (нагляду) визначаються кожним контролюючим органом згідно своїх повноважень у відповідному положенні про порядок проведення такої форми планового та позапланового державного контролю (нагляду) із обов'язковим погодженням його із органом, уповноваженим здійснювати регуляторну політику.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  4. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  5. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  6. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  7. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  8. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  9. Аргументи на користь і проти державного регулювання аграрної сфери
  10. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю
  11. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  12. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 1. Визначення термінів | Стаття 12. Права контролюючого органу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.