МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стаття 1. Визначення термінівЗагальні положення Розділ І За господарською діяльністю в Україні Закон України Про основні принципи державного контролю (нагляду) Цей Закон визначає порядок організації державного контролю (державного нагляду) за господарською діяльністю, головні принципи його здійснення, а також права та обов'язки органів державної влади та їх службових осіб, уповноважених здійснювати державний контроль (нагляд) - контролюючі органи, і суб'єктів господарювання під час здійснення державного контролю (нагляду), з метою налагодження паритетних стосунків між органами контролю та суб'єктами господарської діяльності. В цьому Законі нижченаведені терміни, вживаються у такому значенні: Державний контроль (нагляд) - сукупність заходів, що здійснюються державними органами в межах своєї компетенції з метою забезпечення додержання норм чинного законодавства. Контролюючі органи - це вищі, центральні та місцеві органи державної виконавчої влади, їх територіальні відділення та представництва, виконавчі органи місцевого самоврядування, уповноважені здійснювати державний контроль і нагляд, що відповідно до наданих їм повноважень збирають, перевіряють та оцінюють інформацію про господарську діяльність суб'єктів господарювання і вживають до них, у разі необхідності, запобіжних, відновлювальних і примусових заходів. Малозначні правопорушення - це дія або бездіяльність суб'єктів господарювання, яка не несе національної та суспільної небезпеки і не завдає збитків державі та іншим суб'єктам правовідносин вище одного розміру мінімальної заробітної плати. Припис - це викладені у письмовій формі обов'язкові для виконання пропозиції контролюючого органу щодо виправлення суб'єктом господарювання виявлених під час контролю малозначних порушень чинного законодавства у визначений термін. Суб'єкт господарювання (суб'єкт господарської діяльності) - зареєстрована в установленому законодавством порядку фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, а також юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які провадять господарську діяльність. Службова особа - це працівник контролюючого органу, якому відповідно до наказу керівника контролюючого органу надано право здійснювати державний контроль (нагляд) за господарською діяльністю суб'єкта господарювання і це право підтверджується відповідними документами. Стаття 2. Напрямки державного контролю (нагляду) 1. Державний контроль (нагляд) здійснюється за такими напрямками: 1.1. у сфері збереження та витрачання коштів і матеріальних цінностей суб'єктами господарювання - за станом і достовірністю бухгалтерського обліку та звітності; 1.2. у сфері фінансових, кредитних відносин, валютного регулювання та податкових відносин - за додержанням суб'єктами господарювання кредитних зобов'язань перед державою і розрахункової дисципліни, додержанням вимог валютного законодавства, податкової дисципліни; 1.3. у сфері цін і ціноутворення - з питань додержання суб'єктами господарювання державної дисципліни цін на продукцію і послуги; 1.4. у сфері монополізму та конкуренції - з питань додержання антимонопольного законодавства та законодавства про природні монополії; 1.5. у сфері земельних відносин - за використанням і охороною земель; водних відносин і лісового господарства - за використанням і охороною вод та лісів, відтворенням водних ресурсів і лісів; 1.6. у сфері виробництва та праці - за безпекою виробництва і праці, додержанням законодавства про працю, за протипожежною, екологічною, санітарно-гігієнічною безпекою; за додержанням стандартів, норм і правил, якими встановлено обов'язкові вимоги щодо умов здійснення господарської діяльності; 1.7. у сфері споживання - за якістю і безпекою продукції та послуг; 1.8. у галузі зовнішньоекономічної діяльності - з питань технологічної, економічної, екологічної та соціальної безпеки. 2. Перелік напрямків державного контролю (нагляду), зазначених у пункті 1) цієї статті є вичерпним і здійснення державного контролю (нагляду) за іншими напрямками забороняється 3. Контролюючий орган має право здійснювати державний контроль (нагляд) за господарською діяльністю тільки за напрямком відповідно до наданих йому повноважень, та виключно відповідно до вимог цього закону Стаття 3.Форми державного контролю (нагляду) 1. Державний контроль (нагляд) за господарською діяльністю здійснюється службовими особами контролюючого органу шляхом перевірок, ревізій, обстежень, огляду тощо 2..Службова особа контролюючого органу зобов'язана використовувати лише таку форму державного контролю (нагляду), яка передбачена наданими їй повноваженнями відповідно до законів України. Стаття 4. Основні принципи державного контролю (нагляду) 1. Державний контроль проводиться за такими принципами; 1.1. підконтрольність і підзвітність контролюючого органу перед відповідними органами державної влади і громадським суспільством (громадянами та громадськими об'єднаннями) 1.2.пріоритет і гарантування прав суб'єкту господарювання; 1.3. об'єктивне, неупереджене та оперативне проведення контролю суб'єкту господарювання; 1.4. обов'язкова наявність підстав, визначених законодавством, для проведення державного контролю (нагляду); 1.5. чітка визначеність в документах, які надають право службовій особі контролюючого органу здійснювати державний контроль (нагляд), підстав, завдань, предмету, форм та терміну проведення державного контролю (нагляду); 1.6. плановість і системність державного контролю (нагляду); 1.7. обов'язкове надання органом контролю допомоги суб'єктам господарювання шляхом проведення консультацій, надання письмових рекомендацій щодо усунення виявлених порушень, розроблення спільного плану заходів щодо усунення виявлених порушень та здійснення контролю за їх виконанням; 1.8. заборона розголошення інформації, отриманої в результаті проведення державного контролю (нагляду), крім випадків, передбачених законодавством; 1.9. невтручання контролюючого органу в господарську діяльність суб'єкта господарювання, заборона створення перешкод для здійснення господарської діяльності під час проведення державного контролю (нагляду). 1.10. відповідальність контролюючого органу за шкоду, заподіяну суб'єкту господарювання внаслідок порушення норм чинного законодавства. Читайте також:
|
||||||||
|