Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 32. Відбір зразків продукції

Стаття 31. Рішення про відбір зразків продукції

1. Відбір зразків продукції проводиться за письмовим вмотивованим рішенням керівника контролюючого органу або його заступника та зробити відбір продукції для експертизи, якщо їм законодавством надані такі повноваження.

2. В рішенні про необхідність відбору зразків продукції повинна бути вказана кількість зразків окремо для кожного виду або типу продукції, необхідна для експертизи, а також місце проведення експертизи

1. Відбір зразків продукції проводиться згідно затвердженого Кабінетом Міністрів України "Порядку відбору зразків продукції для визначення їх якісних показників".

2. Відбір зразків продукції проводиться службовою особою контролюючого органу у присутності суб'єкта господарювання, двох понятих і оформляється актом відбору зразків продукції. У разі відбору зразків продукції на митній території обов'язкова присутність представника митної служби.

3.До початку відбору зразків продукції службова особа контролюючого органу зобов'язана представити рішення про відбір продукції та роз'яснити суб'єкту господарювання та понятим порядок відбору зразків продукції, їх право бути присутніми при всіх діях під час відбору зразків продукції і робити заяви з приводу цих дій. Ці заяви підлягають занесенню до акту відбору зразків продукції

4. Зразки продукції можуть відбиратися у суб'єктів господарювання на територіях або у приміщеннях, які використовуються для виробництва (виготовлення), зберігання, реалізації продукції, а також на митниці.

5. Суб'єкти господарювання зобов'язані не створювати перешкод для відбору зразків продукції.

6. Зразки продукції відбираються згідно з інструкціями, затвердженими контролюючими органами, у кількості, достатній для проведення експертизи для надання висновку щодо відповідності якісних показників вимогам нормативних документів. Кількість зразків продукції, які відбираються, повинна відповідати кількості, зазначеній в рішенні про необхідність такого відбору.

7. У разі відбору зразків продукції, що швидко псується або з терміном придатності, що минає, відбір зразків здійснюється, як правило, без заборони реалізації (відвантаження) партії товарів, з якої відібрано зразки. У тих випадках, коли в нормативних документах передбачено за негативних результатів дослідження таких товарів повторне проведення відбору їх зразків, дозволяється відразу відбирати зразки у подвійній кількості, про що робиться запис в акті відбору зразків (проб) товарів.

8.Відібрані зразки продукції повинні бути укомплектовані, упаковані та опломбовані (опечатані).

9 Умови зберігання і транспортування відібраних зразків товарів не повинні погіршувати їх якість. За збереження і своєчасність доставки зразків товарів для дослідження відповідає службова особа, що їх відбирала.

10 Разом з основними, за бажанням господарюючого суб'єкта, за тим же порядком відбираються контрольні зразки продукцій, про що робиться запис у акті відбору зразків продукції. Контрольні зразки продукції зберігаються у суб'єкта господарювання і піддаються аналізу незалежним експертом у разі незгоди суб'єкта господарювання з результатами експертизи, проведеної за завданням контролюючого органу, або паралельно з такою експертизою.


Читайте також:

  1. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  2. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  3. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  4. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  5. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  6. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  7. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  8. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  9. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  10. Аналіз рентабельності продукції
  11. Аналіз рентабельності продукції.
  12. Аналіз рівня, динаміки і структури обсягу виробленої та реалізованої продукції




Переглядів: 655

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 30. Мета відбору зразків продукції | Стаття 36.Зберігання відібраних зразків продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.