МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НАЗВИ СЛОВА НА ЗАДАНУ БУКВУГОЛОСНИЙ-ПРИГОЛОСНИЙ НАЗВИ БУКВУ ЗВУКИ-ПУСТУНИ Розкажіть дитині, що зараз ви будете шукати звуки-пустуни, які ховаються в різних словах. Спершу ви, як ведучий, називаєте пустотливий звук, а потім пропонуєте малюкові ви значити, чи є він в тому або іншому слові. Наприклад, "а" вибраний звуком-пустуном. Дитина повинна сказати, чи є цей звук в словах: кран, мир, роса, кисіль, шуба, стіл, сонце, лампа і т.д. Коли дитина правильно буде виконувати це завдання, він може стати ведучим. Гра буде не менш цікавою і корисною для дитини, якщо ви будете інколи спеціально давати неправильні відповіді, а малюкові доведеться перевіряти їх правильність і виправляти помилки. Перш ніж розпочати цю гру, ознайомте дитину хоча б з кількома буквами (наприклад, "а", "я", "м", "к"). Для початку цих букв буде достатньо. Потім чергуйте ознайомлення з новими буквами й ігри на закріплення знання цих букв. У цій грі вам будуть потрібні картки з буквами. Спершу поясніть малюкові правила гри. Ви показуєте картку з буквою, а він вимовляє, яка буква написана. За правильну відповідь малюк отримує фант. Після гри подаруйте дитині приз, величина якого буде залежати від кількості зароблених фантів. Зверніть увагу дитини на те, що червоні букви — голосні, а сині — приголосні. Перед початком цієї гри розкажіть малюкові, що звуки бувають голосні і приголосні. Голосні звуки легко проспівати, крикнути; коли їх вимовляти, у роті нічого не перешкоджає — ні губи, ні язичок. Запропонуйте дитині відгадати, який звук голосний в словах «рот», «мак», «ліс». Коли малюк переконається,як легко вимовляються звуки «о», «а», та «і», скажіть йому ще раз, що такі звуки називаються голосними. Потім зверніть увагу на приголосні звуки. Головна особливість цих звуків полягає в тому, що під час їх вимови нам завжди щось перешкоджає — або губи, або язик. Хай дитина переконається у цьому сама. І відразу ж зверніть її увагу на те, що приголосні звуки бувають м'які і тверді, оскільки вони вимовляються по-різному — то м'яко (л, н', т', с'), то твердо (л, н, т, с). Таке визначення голосних і приголосних звуків досить легко і міцно засвоюється. Тепер можна пограти в гру. Ви називаєте слова і запитуєте дитину, які тут звуки голосні, а які приголосні, де тверді приголосні, а де м'які. Ось, для прикладу, декілька слів: "день", "Ніна", "луг", "діти", "ліс". Інші слова ви без труднощів зможете придумати самі. У цій грі дитина повинна разом з вами по черзі називати слова, які починаються на одну й ту ж букву, наприклад, на букву "а". Краще, якщо малюк сам визначить, на яку букву ви будете називати слова. Якщо йому важко пригадати слово на задану букву, не поспішайте підказувати. Спробуйте спершу назвати ознаки якого-небудь об'єкта, назва якого починається на цю букву. Поставте навідні запитання, зробіть все, щоб малюк зміг сам назвати слово на цю букву. Якщо ця гра проводиться в групі дітей, можна організувати змагання "Хто назве більше слів". Гра буде складнішою, якщо ви обмежите вибір слів, які придумують діти, визначеною тематикою. Наприклад, "Назви яких ягід і фруктів починаються з букви "П" ?" (полуниця, порічки, персики). "Назви яких тварин починаються з букви "М" ?" (мавпа, миша, морж). "Назви продукти, назви яких починаються з букви "К" (каша, котлета, ковбаса, крупа, какао і т.п.). "Назви яких овочів починаються з букви "Р" ?" (редиска, ріпа, редька). "Назви квіти, назви яких починаються з букви "Л" (лотос, лілія, левкої і т.п.). Читайте також:
|
||||||||
|