МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристики складових СМКПерсональний продаж Реклама План 7.1. Формування системи маркетингових комунікацій (СМК) підприємства 7.3. „Паблік рілейшнз" 7.4 Стимулювання збуту Просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій (СМК),яка охоплює будь-яку діяльність підприємства, спрямовану на інформування, переконання та нагадування споживачам про свої товари, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах громадськості. Основні елементи СМК Реклама— будь-яка платна неособистісна форма розповсюдження інформації про фірму та її товар. Реклама — це „королева" СМК. «Паблік рілейшнз»(дослівно „взаємини з громадськістю") — діяльність, спрямована на формування позитивного іміджу фірми, доброзичливого ставлення до неї та її товару. Персональний продаж— усне представлення товару в ході бесіди з одним чи декількома потенційними покупцями задля продажу. Стимулювання збуту — короткочасні спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі (знижки, розпродажі, лотереї тощо). Кожна складова СМК має свої особливості, специфічні заходи та прийоми, але всі вони взаємопов'язані і доповнюють одна одну, утворюючи єдиний комплекс. При формуванні СМК фірма спочатку повинна визначити цілі комунікаційної політики, які мають ієрархічну структуру. Головні цілі маркетингових комунікацій: ■ формування попиту; ■ стимулювання збуту. Підпорядковані цілі: ■ інформування споживачів про фірму та її товари; ■ формування позитивного іміджу фірми; ■ мотивація споживачів; ■ формування й актуалізація потреб споживачів; ■ стимулювання акту купівлі; •формування відданості товарній марці; ■нагадування про фірму та її товар тощо. Кожному із засобів просування товарів на ринку притаманні свої унікальні характеристики, які треба враховувати при формуванні системи маркетингових комунікацій фірми. Ці характеристики можуть бути позитивними, а можуть свідчити і про певні недоліки даної складової СМК. 1.Реклама: • експресивний характер, можливість ефектно представити товар, саму фірму; • масове охоплення аудиторії; • можливість багаторазового звернення, здатність до умовляння, переконання; • суспільний характер (передбачено, що рекламований товар є законний і прийнятий суспільством); • знеособленість (порівняно з персональним продажем); здатна лише на монолог, а не на діалог з аудиторією; • деякі її види потребують великих асигнувань (телереклама), інші — значно дешевші (газетна реклама). 2.„Паблік рілейшнз": •висока достовірність інформації в очах споживачів, оскільки її •широке охоплення аудиторії; • довготривалий ефект; • зміст інформації фірма не завжди контролює; • найчастіше доповнює рекламу. 3.Персональний продаж: • особистісний характер; • безпосереднє, живе спілкування з аудиторією у формі діалогу; • спонукання до зворотнього реагування; •найбільша вартість серед усіх засобів просування (у розрахунку на 4. Стимулювання збуту: • привабливість заходів стимулювання збуту в очах споживачів; • спонукання до здійснення купівлі; • імпульсивний характер; • короткотривалий ефект; для формування стійкої відданості певній марці товару ці заходи непридатні; • ефективне в поєднанні з рекламою. Читайте також:
|
||||||||
|