МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ознайомлення зі списком обов’язкової та додаткової літератури, характеристика підручників і посібників.Завдання для самостійного опрацювання до теми Лекція №1 Міністерство освіти та науки України Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Предмет дитячої психології та її завдання»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Сугатська Н.С.
План 1. Дитяча психологія як наука про психічний розвиток дитини. Предмет дитячої психології, її зміст. 2. Завдання і місце в системі наук про дитину. 3. Історичний огляд розвитку науки та сучасні її напрямки. 4. Значення дитячої психології у формуванні педагогічного світогляду вихователя дошкільного закладу. Мета навчального заняття: Пізнавальна: провести короткий огляд програми курсу, ознайомити студентів із поняттями «дитинство», «дитяча психологія», із предметом дитячої психології, методами вивчення предмету, дати список обов’язкової та додаткової літератури. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, уміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, прагнення до оволодіння знаннями із даної навчальної дисципліни, . Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів. Ключові поняття теми: дитяча психологія, предмет дитячої психології, дитинство. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, методи вивчення предмету, зміст дитячої психології, її завдання, місце в системі наук, сучасні її напрямки та теоретичні концепції. Студенти мають вміти: орієнтуватися в потоці нових видань, психологічної літератури, працювати з нею: аналізувати, порівнювати різні факти, джерела інформації, конспектувати потрібний матеріал; давати визначення поняттям «дитяча психологія», «дитинство», робити історичний огляд розвитку науки та сучасних її напрямків. Тип заняття:установча лекція.
Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 5-15 2. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 6-8,13-39
Підготувати доповідь на тему «Значення дитячої психології у формуванні педагогічного світогляду вихователя дітей дошкільного віку». Хід проведення І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Виставка літератури: Читайте також:
|
||||||||
|