МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ознайомлення зі списком обов’язкової та додаткової літератури, характеристика підручників і посібників.Завдання для самостійного опрацювання до теми Лекція №1 Міністерство освіти та науки України Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Предмет дитячої психології та її завдання»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Сугатська Н.С.
План 1. Дитяча психологія як наука про психічний розвиток дитини. Предмет дитячої психології, її зміст. 2. Завдання і місце в системі наук про дитину. 3. Історичний огляд розвитку науки та сучасні її напрямки. 4. Значення дитячої психології у формуванні педагогічного світогляду вихователя дошкільного закладу. Мета навчального заняття: Пізнавальна: провести короткий огляд програми курсу, ознайомити студентів із поняттями «дитинство», «дитяча психологія», із предметом дитячої психології, методами вивчення предмету, дати список обов’язкової та додаткової літератури. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, уміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, прагнення до оволодіння знаннями із даної навчальної дисципліни, . Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з практикою, досвідом студентів. Ключові поняття теми: дитяча психологія, предмет дитячої психології, дитинство. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, методи вивчення предмету, зміст дитячої психології, її завдання, місце в системі наук, сучасні її напрямки та теоретичні концепції. Студенти мають вміти: орієнтуватися в потоці нових видань, психологічної літератури, працювати з нею: аналізувати, порівнювати різні факти, джерела інформації, конспектувати потрібний матеріал; давати визначення поняттям «дитяча психологія», «дитинство», робити історичний огляд розвитку науки та сучасних її напрямків. Тип заняття:установча лекція.
Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 5-15 2. Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія. Навч. пос. – К.: Каравела, 2008, ст. 6-8,13-39
Підготувати доповідь на тему «Значення дитячої психології у формуванні педагогічного світогляду вихователя дітей дошкільного віку». Хід проведення І. Організація студентів: ознайомлення з темою, метою та планом заняття. Виставка літератури: Читайте також:
|
||||||||
|