Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі

Міністерство освіти і науки України

Херсонський політехнічний коледж

Одеський національний політехнічний університет

Затверджую

Заступник директора з НР

А.М.Дудніков

«____» грудня 2014 р.

Методичні вказівки

Щодо підготовки та проведення дистанційного навчання на період з 16.02.2015 по 28.02.2015р.

з предмета «Світова література»

 

(ел. адреса Sholyas@mail.ru, ел.адреса для вебінару Shkarbylolga@mail.ru )

 

Викладач О.В. Шкарбуль

Погоджено:

Голова ЦК Г.М. Лебедь

Завідувач відділенням В.Ф. Чебукіна

Т.в.о. завідувача відділенням Н.В. Ротань

 

 

Херсон , 2014

Зміст

 

1. Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі.

2. Завдання для опрацювання тем.

3. Матеріали для опрацювання тем.

4. Критерії оцінювання видів виконаних робіт.

5. Список навчальної літератури.

 


Інструкція щодо дій студента під час роботи в дистанційному режимі

  Отримання завдання Виконання завдання/ зворотній зв’язок
1.Студенти які не мають комп’ютер, або мають комп’ютер без доступу до Інтернету 1. Перед канікулами отримують завдання у викладача в друкованому, або електронномуваріанті. 2. Опрацьовують теоретичний та практичний матеріал самостійно. 3. Готують запитання до незрозумілих питань на консультацію. 1. Студентивиконують завдання відповідно до методичних вказівок ( матаріали завдань з кожної дисципліни ). 2. Студентивиконують завдання у письмовому, або друкованому ( на електронному носії) вигляді та здають на перевірку викладачеві після приїзду до коледжу.
2. Студенти які мають комп’ютер, Інтернет,але не мають неможливості брати участь в дистанційних лекціях з будь-яких причин Студент повинен завчасно створити персональну e-mail адресу для дистанційного навчання, на яку буде отримувати персональні завдання на час дистанційного навчання та з якої буде надсилати відповіді викладачу. Наприклад: ivanov.p.f@gmail.com або stocenko_a_v@mail.ru. Не рекомендується створювати адреси виду pupkin100500@yandex.ru або iro4ka123@mail.ru. Ім’я для реєстрації поштової скриньки має складатися з маленьких латинських літер та цифр, можливість використання інших символів (крапка, дефіс, тощо) необхідно уточнювати під час реєстрації скриньки. 1. Перед канікуламистуденти отримують у викладача: - адресу сайту ХПТК ОНПУ http://college.ks.ua/, де буде розміщено: розклад занять з 16.02.14 по 28.02.14 - адресу ftp://college.ks.ua, електронної методичної бази коледжу; пароль доступу до методичної бази коледжу - адресу електронної поштової скриньки викладача; - завдання та порядок їх виконання 2. Перед канікуламивикладач отримує від студента його електронну адресу, на яку буде надсилати персональні завдання на час дистанційного навчання, відповіді на запитання та результати роботи студента. 1. Студентза електронною поштою надсилає викладачу виконане завдання ( відповіді на контрольні запитання, розв’язки тестових задач, задач та інші форми) на електронну адресу викладача. 2. Студентза електронною поштою задає запитання на не зрозумілі питання. 3. Викладач відповідає на запитання 4. Викладач перевіряє надіслані роботи, відсилає результати перевірки, виставляє оцінку за критеріями.
3. Студенти які мають комп’ютер та Інтернет, та всі можливості участі у дистанційних лекціях Студент повинен завчасно зареєструватись у системі OnWebinar та навчитись її використовувати. Ім’я для входу у систему має складатися з маленьких латинських літер та цифр, можливість використання інших символів (крапка, дефіс, тощо) необхідно уточнювати під час реєстрації. Повне ім’я студента слід вказувати українською або російською мовами з використанням великих літер. Не рекомендується скорочувати ім’я та по батькові до ініціалів. 1. Перед канікуламистуденти отримують у викладача: - адресу сайту ХПТК ОНПУ http://college.ks.ua/, де буде розміщено: розклад занять з 16.02.14 по 28.02.14 - адресу ftp://college.ks.ua, електронної методичної бази коледжу; - адресу електронної поштової скриньки викладача; - адреса доступу до системи OnWebinar. - завдання та порядок його виконання 2. Студент за розкладом занять з 16.02.14 по 28.02.14 присутній на занятті у режимі Вебінару, задає запитання, слухає пояснення матеріалу, дає відповіді на запитання. 3.Для того щоб працювати в режимі Вебінару студенту потрібно в адресну строку Інтернет - браузеру записати адресу Вебінару викладача ( Boronoba.onwebinar.ru ) 4. Перед канікуламивикладач отримує від студента його електронну адресу, на яку буде надсилати персональні завдання на час дистанційного навчання, відповіді на запитання та результати роботи студента. 1. Викладач проводить заняття згідно розкладу за обраною формою дистанційного навчання у режимі Вебінару ( урок - консультація, урок - презентація ), задає запитання, відповідає на запитання. 2. Викладачконтролює кількість присутніх студентів на початку та в кінці заняття. 3. Викладач перевіряє надіслані роботи, відсилає результати перевірки, виставляє оцінку за критеріями.

 

 

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТУДЕНТА

1.1 Студент зобов’язаний самостійно дізнаватись графік проведення занять.

1.2 Студент зобов’язаний відвідувати заняття згідно узгодженого графіку.

1.3 У разі неможливості відвідування занять з будь-яких причин, студент зобов’язаний повідомити викладача листом на його електронну поштову скриньку, а по закінченню терміну дистанційного навчання надати пояснювальну записку.

1.4 Студенти, що з технічний причин не можуть працювати з системою, повинні щоденно переглядати зміст своєї електронної поштової скриньки на предмет інформації та завдань від викладачів. На будь-які листи від викладача студент повинен дати відповідь із зазначенням дати та часу отримання листа.

1.5 Студент має право на подання матеріалів від викладача у форматах, що оговорені в п. 1.1.

1.6 Студент має право листуватися з викладачем стосовно виконання самостійних робіт.

1.7 У разі необхідності, студент має право узгодити з викладачем відпрацювання пропущених занять.

1.8 Студент має право дізнаватись результати контролю своїх робіт


Завдання для опрацювання тем

  № з/п       Назва розділів і тем   Кількість годин   Види занять   Завдання для опрацювання тем   Види контролю: -поточний -модульний (вказати) / зворотній зв’язок, оцінка     Примітка  
Аудитор. СРС
Франц Кафка «Перевтілення»   лекція 1.Знати зміст лекції. Відповідати на контрольні питання. Прочитати новелу «Перевтілення» (4-12 балів)  
Джеймс Джойс «Джакомо Джойс»   лекція 1. Ознайомитися з біографією і творчим шляхом письменника. 2. Знати зміст лекції. Відповідати на контрольні питання (4-12 балів)  
М. Булгаков. Життя і творчість.   лекція 1. Ознайомитися з біографією і творчим шляхом М. Булгакова   Хронологічна таблиця (4-12 балів)  

 

Викладач _____________ / О. В. Шкарбуль /

(підпис)



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модель з мультиплікативною компонентою | Матеріали для опрацювання тем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.