МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИБІР ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №25 НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ПО ВИКОНАННЮ КУРСОВОЇ РОБОТИ з дисципліни “Діловодство” для учнів спеціальності 5.02010701 “Діловодство”
Укладач Викладач Загіка О.О.
м. Хмельницький Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Діловодство» для учнів спеціальності 5.02010701 «Діловодство» /Загіка О.О. – Хмельницький, НТЦ ВПУ№25, 2015.-17с.
Укладач:Загіка О.О.,
Розглянуто на засіданні методичної комісії напрямку „Діловодство ” Протокол №______ від „___”______ 2015р.
Методичні вказівки призначені для учнів вищих професійних училищ. Вказівки містять вимоги та рекомендації щодо підготовки, оформлення та захисту курсової роботи з дисципліни „Діловодство”. Методичні вказівки складено відповідно до програми ступеневої підготовки фахівців спеціальності „Діловодство” та навчального плану дисципліни „Діловодство”. КУРСОВА РОБОТА, ЇЇ МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Сучасна сфера управління господарюючими суб’єктами не може існувати без належного оформлення та ведення документації на підприємстві, що забезпечує юридичну силу та підтверджує повноваження підприємства. Курсова робота є наслідком самостійного вивчення та опрацювання учнями організації процесів документування управлінської діяльності підприємства. Оволодіння практичними навичками складання та оформлення документів, використання отриманих знань, підтвердження кваліфікації є метою курсової роботи. Крім того, учні поглиблюють знання, використовуючи різноманітні інформаційні джерела, самостійно опрацьовують та розробляють зразки оформлення документів. Завдання курсової роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні, визначенні форм і методів організації роботи з документами, практичному оформленні зразків та форм документів, з’ясування шляхів підвищення ефективності роботи по документуванню управлінської діяльності підприємства, створення іміджу фірми.
ВИБІР ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ
Тематика курсової роботи розробляється викладачами циклу дисциплін “Секретарська справа” Навчально-тренувального центру і періодично уточнюється у відповідності із урахуванням змін, що відбуваються в діловодстві та вимог Держстандарту, архівної служби. Тема курсової роботи – Розробка розділу Інструкції з діловодства підприємства (установи, організації, фірми) Розкриття теми проводиться за певним варіантом. Вибір варіанту курсової роботи здійснюється за номером учня по списку відповідно із додатком 3 цих методичних рекомендацій. Читайте також:
|
||||||||
|