МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція №4Міністерство освіти та науки України Узагальнення вивченого матуріалу. Висновки: Розвиток– перш за все характеризується якісними змінами, появою новоутворень, нових механізмів, процесів, структур. Психічний розвиток відбувається завдяки неврівноваженості та відкритості психіки людини зовнішньому і власному внутрішньому світам. Психічний розвиток дитини – це непреформований тип розвитку. Процес психічного та особистісного розвитку характеризується такими основними інтегральними показниками, як розвиток свідомості, розвиток спрямованості особистості, розвиток психічної структури діяльності, розвиток суб'єктності дитини у різних сферах її життєдіяльності, розвиток духовності, довільність у поведінці та організації психічних процесів. Психічний розвиток має свої закономірності та динаміку.
Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Спадковість як передумова психічного розвитку»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Сугатська Н.С.
План 1. Роль біологічних передумов у розвитку. Генетика поведінки. 2. Розвиток дитини в пренатальному періоді. Внутрішньоутробний розвиток. Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттями «спадковість», «генетика», «пренатальний період», «внутрішньоутробний розвиток», із роллю біологічних передумов у розвитку, розвитком дитини в пренатальний період. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, уміння аналізувати та узагальнювати навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, компетентнісний підхід до навчання. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з досвідом студентів, оволодіння студентами уміннями збору фактичного матеріалу для анамнезу психічного розвитку дитини та аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки. Ключові поняття теми: спадковість, генетика, пренатальний період, внутрішньоутробний розвиток. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, особливості розвитку дитини в пренатальний період. Студенти мають вміти:пояснювати роль біологічних передумов у розвитку, давати характеристику внутрішньоутробному розвитку. Тип заняття:шкільналекція. Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 2. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ. вузов. - 4-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1999, гл. І §2 Читайте також:
|
||||||||
|