МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція №4Міністерство освіти та науки України Узагальнення вивченого матуріалу. Висновки: Розвиток– перш за все характеризується якісними змінами, появою новоутворень, нових механізмів, процесів, структур. Психічний розвиток відбувається завдяки неврівноваженості та відкритості психіки людини зовнішньому і власному внутрішньому світам. Психічний розвиток дитини – це непреформований тип розвитку. Процес психічного та особистісного розвитку характеризується такими основними інтегральними показниками, як розвиток свідомості, розвиток спрямованості особистості, розвиток психічної структури діяльності, розвиток суб'єктності дитини у різних сферах її життєдіяльності, розвиток духовності, довільність у поведінці та організації психічних процесів. Психічний розвиток має свої закономірності та динаміку.
Запорізький педагогічний коледж з навчальної дисципліни «Дитяча психологія» тема «Спадковість як передумова психічного розвитку»
Розглянуто і схвалено на засіданні викладачів дошкільних дисциплін протокол № ____від _____2010-12-16 голова комісії_________Л.А.Чуйкіна
Викладач Сугатська Н.С.
План 1. Роль біологічних передумов у розвитку. Генетика поведінки. 2. Розвиток дитини в пренатальному періоді. Внутрішньоутробний розвиток. Мета навчального заняття: Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттями «спадковість», «генетика», «пренатальний період», «внутрішньоутробний розвиток», із роллю біологічних передумов у розвитку, розвитком дитини в пренатальний період. Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, уміння аналізувати та узагальнювати навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи. Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, компетентнісний підхід до навчання. Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з досвідом студентів, оволодіння студентами уміннями збору фактичного матеріалу для анамнезу психічного розвитку дитини та аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки. Ключові поняття теми: спадковість, генетика, пренатальний період, внутрішньоутробний розвиток. Студенти повинні знати:ключові поняття теми, особливості розвитку дитини в пренатальний період. Студенти мають вміти:пояснювати роль біологічних передумов у розвитку, давати характеристику внутрішньоутробному розвитку. Тип заняття:шкільналекція. Література: 1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст. 2. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ. вузов. - 4-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1999, гл. І §2 Читайте також:
|
||||||||
|