Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція №4

Міністерство освіти та науки України

Узагальнення вивченого матуріалу.

Висновки:

Розвиток– перш за все характеризується якісними змінами, появою новоутворень, нових механізмів, процесів, структур.

Психічний розвиток відбувається завдяки неврівноваженості та відкритості психіки людини зовнішньому і власному внутрішньому світам.

Психічний розвиток дитини – це непреформований тип розвитку.

Процес психічного та особистісного розвитку характеризується такими основними інтегральними показниками, як розвиток свідомості, розвиток спрямованості особистості, розвиток психічної структури діяльності, розвиток суб'єктності дитини у різних сферах її життєдіяльності, розвиток духовності, довільність у поведінці та організації психічних процесів.

Психічний розвиток має свої закономірності та динаміку.

 

Запорізький педагогічний коледж

з навчальної дисципліни «Дитяча психологія»

тема «Спадковість як передумова психічного розвитку»

 

Розглянуто і схвалено

на засіданні викладачів

дошкільних дисциплін

протокол № ____від _____2010-12-16

голова комісії_________Л.А.Чуйкіна

 

Викладач Сугатська Н.С.

 

 


План

1. Роль біологічних передумов у розвитку. Генетика поведінки.

2. Розвиток дитини в пренатальному періоді. Внутрішньоутробний розвиток.

Мета навчального заняття:

Пізнавальна: ознайомити студентів із поняттями «спадковість», «генетика», «пренатальний період», «внутрішньоутробний розвиток», із роллю біологічних передумов у розвитку, розвитком дитини в пренатальний період.

Розвиваюча: формувати пізнавальний інтерес до предмету дитячої психології, уміння аналізувати та узагальнювати навчальний матеріал, порівнювати життєвий досвід з науковими знаннями, робити умовиводи.

Виховна: виховувати професійно-педагогічну культуру студентів, компетентнісний підхід до навчання.

Професійна: працювати над становленням наукового світогляду майбутнього педагога, пов’язавши зміст курсу з досвідом студентів, оволодіння студентами уміннями збору фактичного матеріалу для анамнезу психічного розвитку дитини та аналізувати зібрані дані, робити педагогічні, психологічні висновки.

Ключові поняття теми: спадковість, генетика, пренатальний період, внутрішньоутробний розвиток.

Студенти повинні знати:ключові поняття теми, особливості розвитку дитини в пренатальний період.

Студенти мають вміти:пояснювати роль біологічних передумов у розвитку, давати характеристику внутрішньоутробному розвитку.

Тип заняття:шкільналекція.

Література:

1. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навч. пос. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009, ст.

2. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество: Учебник для студ. вузов. - 4-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр «Академия», 1999, гл. І §2


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 632

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динамічні характеристики. | Роль біологічних передумов у розвитку. Генетика поведінки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.