Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бесіда на повторення

ШЕРЛОК ХОЛМС І ДОКТОР ВАТСОН - КЛАСИЧНИЙ ДЕТЕКТИВНИЙ ДУЕТ

Мета:працюючи над змістом уривків з повісті Конан Дойла «Собака Баскервілів», розвивати навички ха­рактеристики літературних героїв; розвивати навички переказу, аналізу літературних героїв, виразного читання, зв’язного мовлення, логічного мислення, акторської майстерності, спостережливість.; сприяти виробленню стійкої життєвої позиції, моральному вихованню школярів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: портрети Шерлока Холмса та доктора Ватсона, криптограма, зашифрована цифрами, які співпадають з номером букви алфавіту «Якщо здоровий глузд і життя дорогі вам, тримайтесь подалі від торф’яних боліт»

Спостережливість — моя друга натура. А. Конан Дойл

ХІД УРОКУ

І. Повідомлення теми, епіграфа уроку.

Асоціативна вправа № 1

Розпочати нашу зустріч я б хотіла з досить відомої музики. Прослухайте її і скажіть, які асоціації у вас виникають, коли ви її чуєте: кого з письменників згадуєте, яких героїв уявляєте, в яку країну переноситесь? (Саундтрек № 1)

Саме про Шерлока Холмса й доктора Ватсона піде розмова на нашому уроці. Тема уроку «Шерлок Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует».

II. Мотивація навчальної діяльності

Зверніть увагу на епіграф уроку: «Спостережливість — моя друга натура».

• Як ви гадаєте, про кого Конан Дойл сказав ці слова: про себе, про Шерлока Холмса чи про доктора Ватсона?

Щоб відповісти на це питання, ми проаналізуємо твір Артура Конан Дойла «Собака Баскервілів» і з'ясуємо, якими автор зо­бразив своїх героїв Шерлока Холмса і доктора Ватсона. І так, до справи, мої «холмси» та «ватсони».

ІІІ. Актуалізація знань

Бесіда на повторення


- Ви любите у вільний час дивитися телевізор?

- Які телесеріали є найпопулярнішими на сьогоднішній день?

- До якого жанру вони належать?

- А твори Конан Дойла написані в якому жанрі?

- Дайте визначення поняття «літературний детектив».

- Які ознаки детективу як жанру?

- Чим займаються головні герої Конан Дойла.



От і ми сьогодні спробуємо стати нишпорками, а для цього відкриємо детективне агентство, в якому й будемо вести власне розслідування.

-До речі, ви вже коли-небудь розслідували якусь справу?

Значить справа у нас буде під номером першим. Це буде справа Шерлока Холмса і доктора Ватсона. Наша справа складається із двох розділів:

а) об'єкт пошуку та речові докази;

б) класичний дует повісті Конан Дойла «Собака Баскервілів»
( характеристика образів Шерлока Холмса і доктора Ват­сона);

-Але перш ніж розпочати розслідування ми повинні впевнитися, чи знаєте ви зміст повісті.

Бесіда за змістом:

- Яка річ привернула увагу Ватсона? (Ціпок, що його забув відвідувач).

- Розкажіть, яку версію щодо відвідувача висунув Ватсон. (Він вважав, що відвідувач був людиною середнього віку, сільським ліка­рем. Це був подарунок від тих, хто його знав.)

- Як дізналися ім’я чоловіка? (На ціпкові було вигравіруване «Джеймсові Мортімеру, Ч. К. X. Т., від його друзів по ЧКЛ».)

- Знайдіть і зачитайте портрет доктора Мортімера.

Зовнішність нашого гостя здивувала мене, оскільки я розраховував побачити типового сільського лікаря. Доктор Мортімер виявився дуже високим, худорлявим чоловіком із довгим носом, який стирчав, наче дзьоб, між сірими, близько поставленими очима, які яскраво поблискували за скельцями окулярів у золотій оправі.

Одягнений він був, як і годиться людині його професії, але якось неохайно: старий зношений піджак, обшарпані штани. Попри свою молодість він уже сутулився і дивно витягав шию, доброзичливо придивляючись до нас.

Його довгі, трохи тремтливі пальці рухалися швидко й неспокійно, ніби лапки у комахи.

- Що привело Мортімера до Шерлока Холмса? (Таємнича смерть сера Чарлза Баскервіля, друга і пацієнта Мортімера.)


Читайте також:

  1. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  2. III. Повторення вивченого матеріалу.
  3. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  4. Бесіда за запитаннями.
  5. Бесіда захисника з підозрюваним(обвинуваченим).
  6. Бесіда, інтерв'ю
  7. Бесіда, обговорення казки
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Переказ тексту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.