МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бесіда на повторенняШЕРЛОК ХОЛМС І ДОКТОР ВАТСОН - КЛАСИЧНИЙ ДЕТЕКТИВНИЙ ДУЕТ Мета:працюючи над змістом уривків з повісті Конан Дойла «Собака Баскервілів», розвивати навички характеристики літературних героїв; розвивати навички переказу, аналізу літературних героїв, виразного читання, зв’язного мовлення, логічного мислення, акторської майстерності, спостережливість.; сприяти виробленню стійкої життєвої позиції, моральному вихованню школярів. Тип уроку: комбінований. Обладнання: портрети Шерлока Холмса та доктора Ватсона, криптограма, зашифрована цифрами, які співпадають з номером букви алфавіту «Якщо здоровий глузд і життя дорогі вам, тримайтесь подалі від торф’яних боліт» Спостережливість — моя друга натура. А. Конан Дойл ХІД УРОКУ І. Повідомлення теми, епіграфа уроку. Асоціативна вправа № 1 Розпочати нашу зустріч я б хотіла з досить відомої музики. Прослухайте її і скажіть, які асоціації у вас виникають, коли ви її чуєте: кого з письменників згадуєте, яких героїв уявляєте, в яку країну переноситесь? (Саундтрек № 1) Саме про Шерлока Холмса й доктора Ватсона піде розмова на нашому уроці. Тема уроку «Шерлок Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует». II. Мотивація навчальної діяльності Зверніть увагу на епіграф уроку: «Спостережливість — моя друга натура». • Як ви гадаєте, про кого Конан Дойл сказав ці слова: про себе, про Шерлока Холмса чи про доктора Ватсона? Щоб відповісти на це питання, ми проаналізуємо твір Артура Конан Дойла «Собака Баскервілів» і з'ясуємо, якими автор зобразив своїх героїв Шерлока Холмса і доктора Ватсона. І так, до справи, мої «холмси» та «ватсони». ІІІ. Актуалізація знань Бесіда на повторення - Ви любите у вільний час дивитися телевізор? - Які телесеріали є найпопулярнішими на сьогоднішній день? - До якого жанру вони належать? - А твори Конан Дойла написані в якому жанрі? - Дайте визначення поняття «літературний детектив». - Які ознаки детективу як жанру? - Чим займаються головні герої Конан Дойла. От і ми сьогодні спробуємо стати нишпорками, а для цього відкриємо детективне агентство, в якому й будемо вести власне розслідування. -До речі, ви вже коли-небудь розслідували якусь справу? Значить справа у нас буде під номером першим. Це буде справа Шерлока Холмса і доктора Ватсона. Наша справа складається із двох розділів: а) об'єкт пошуку та речові докази; б) класичний дует повісті Конан Дойла «Собака Баскервілів» -Але перш ніж розпочати розслідування ми повинні впевнитися, чи знаєте ви зміст повісті. Бесіда за змістом: - Яка річ привернула увагу Ватсона? (Ціпок, що його забув відвідувач). - Розкажіть, яку версію щодо відвідувача висунув Ватсон. (Він вважав, що відвідувач був людиною середнього віку, сільським лікарем. Це був подарунок від тих, хто його знав.) - Як дізналися ім’я чоловіка? (На ціпкові було вигравіруване «Джеймсові Мортімеру, Ч. К. X. Т., від його друзів по ЧКЛ».) - Знайдіть і зачитайте портрет доктора Мортімера. Зовнішність нашого гостя здивувала мене, оскільки я розраховував побачити типового сільського лікаря. Доктор Мортімер виявився дуже високим, худорлявим чоловіком із довгим носом, який стирчав, наче дзьоб, між сірими, близько поставленими очима, які яскраво поблискували за скельцями окулярів у золотій оправі. Одягнений він був, як і годиться людині його професії, але якось неохайно: старий зношений піджак, обшарпані штани. Попри свою молодість він уже сутулився і дивно витягав шию, доброзичливо придивляючись до нас. Його довгі, трохи тремтливі пальці рухалися швидко й неспокійно, ніби лапки у комахи. - Що привело Мортімера до Шерлока Холмса? (Таємнича смерть сера Чарлза Баскервіля, друга і пацієнта Мортімера.) Читайте також:
|
||||||||
|