МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Основи експлуатаціїПід час дії баластної системи необхідно стежити за показаннями мановакуумметрів і манометрів, за станом протекторів, що оберігають труби від корозії, проводячи їх своєчасну заміну. Рекомендується повністю відкривати діючу і закривати недіючу запірну арматуру. Для консервації систему осушують, розбирають арматуру, змащують і встановлюють на місце в закритому стані. Весь цей комплекс заходів забезпечує найбільшу схоронність системи в умовах корозії. На рис. 4.9. представлені характеристики 1 і 1 баластних трубопроводів, відповідно, найбільш довгого і короткого, отримані з умови заповнення цистерн насосом з характеристикою H і кривою КПД ( ηН ). Характеристика трубопроводу 1 відповідає початку роботи системи при заповненні танка, коли він порожній, а осадка судна дорівнює Т. При цьому насос буде працювати з подачею Q1.По мірі заповнення танка зменшується підпір води. Характеристика насоса зміщується вгору і в момент закінчення заповнення його займає положення характеристики 3. Так зміщення характеристики призводить до зменшення подачі насоса до значення Q3. Найбільша подача Q1 баластного насоса спостерігається при заповненні найближчій цистерни. При відкачуванні баласту за борт в системі створюються інші умови: в останній період осушення повинен створюватися значний статичний напір, який змістить характеристику трубопроводу вгору. Такий зсув характеристики призводить до зменшення подачі насоса, який при відкачуванні баласту зменшується від значення Qn на початку процесу до Qm наприкінці заповнення.
Графіки роботи баластної системи показують, що подача насоса може змінюватися в широких межах і при збільшенні призводити до значного зростання споживаної потужності. Прикладом може служити баластова система, застосовувана на балкерах дедвейтом близько 40 тис. т. (рис. 2). Система призначена для обслуговування верхніх, бортових і донних баластних цистерн, ахтерпика і форпика. Заповнення і спорожнення всіх баластних цистерн відбуваються самопливом і насосами. Для цього всі цистерни забезпечені трубопроводами з поворотними затворами, службовцями для роз’єднання і з’єднання цистерн з розподільним каналом. Розподільчий канал, розташований в міждонному просторі судна, має дві ділянки: поперечний (кінгстоний) і поздовжній (вздовж всього судна до форпика). Баластова магістраль з’єднана з усіма кінгстонами судна. Затвори, що з’єднують розподільний канал з цистернами, знаходяться в спеціальних вигородках з клінкетами і вертикальним розвантажувальним каналом.
Баластування судна проводиться самопливом через розподільний канал за допомогою відкриття відповідних затворів. При цьому вода надходить з розподільчого каналу в баластні цистерни. Баластування за допомогою насосів здійснюється також через розподільний канал, куди вода подається насосами. Видалення баласту за борт проводиться в зворотному порядку. Вертикальний розвантажувальний канал використовується для скидання води з системи при переповненні баластних цистерн. Площа його поперечного перерізу на 25 % перевищує сумарну площу нагнітальних патрубків всіх баластних насосів, а положення верхньої кромки каналу залежить від розташування його на судні, положення баластних цистерн, послідовності баластування, стану навантаження корпусу і опору повітряних труб. Такий вертикальний канал забезпечує безпечну експлуатацію насосів і баластних цистерн. У баластних системах великої витрати в якості запірної арматури використовують поворотні затвори з гідроприводами. Такий затвор з поворотним диском і гумовим ущільненням, що має поршневий гідропривід і сигналізуючий пристрій, може використовуватися не тільки в баластних, але також в паливних і вантажних системах з тиском до 1,6 МПа. Затвори призначені для роботи в затоплених приміщеннях з тиском до 0,3 МПа. Гідропривід затвора працює при тиску 7,5 ... 15,0 МПа, має гідрозамки для фіксації диска в робочому положенні і термоклапан для розвантаження циліндрів приводу при підвищенні температури робочої рідини. Як показника положення диска затвора використовується пневматичний сигналізатор. Крім дистанційного керування, затвор має аварійне управління за допомогою ручного переносного насоса. Сучасні екологічно чисті нафтоналивні судна в районі вантажних танків мають подвійне дно і подвійні борти. Під час баластних переходів ці простори заповнюють забортної водою – ізольованим баластом.
Читайте також:
|
|||||||||||||
|