Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінювання керівників та службовців

 

Оцінка результатів праці керівників є складним процесом, що передбачає вирішення великої кількості важливих питань, зокрема таких:

? як оцінити підсумки (ефективність) виробництва;

? як оцінити внесок функції управління в ці підсумки;

? як визначити частку конкретного працівника в цьому внеску.

Розв’язком проблем є застосування прямих і опосередкованих методів оцінки. За допомогою перших оцінюють прямі результати праці спеціалістів, керівників, або результати праці довіреного їм колективу. При опосередкованому підході оцінюється не результат діяльності, а хід виконання роботи, своїх функціональних обов’язків. Як правило, обидва підходи (методи) поєднуються на практиці [17, с. 241]. Тоді оцінку керівника можна здійснити за такими напрямками (рис. 10.2):

Рис. 10.2. Напрямки оцінки діяльності керівників.

Для більш спрямованої конкретизації оцінки керівників до уваги беруться лише ключові, основні показники діяльності, які чинять вплив на результат діяльності всього підприємства. Такі показники нечисленні (4–6 позицій), складають приблизно 80% всіх результатів і наочно впливають на досягнення цілей підприємства чи його окремого підрозділу.

Оцінка діяльності службовців дає змогу встановити відповідність рівня ефективності виконання посадових обов’язків, функцій встановленим вимогам і нормативам. При цьому ця процедура допомагає виявити ті аспекти роботи персоналу, які потребують поліпшення, а також встановити як індивідуальні проблеми службовця, так і загальні, характерні для всього колективу. Крім того, зазначена процедура дає можливість зібрати необхідну інформацію для планування й організації професійного розвитку службовців, а також підвищити їх мотивацію, скоригувати професійну поведінку службовців і отримати підстави для їх матеріального заохочення [19].

Результатом оцінки діяльності службовців є отримання цінної та корисної інформації про якість використовуваних на підприємстві методів професійного розвитку, відбору й про те, наскільки задіяні критерії відбору здатні прогнозувати майбутні професійні досягнення службовців.

 


Читайте також:

  1. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  2. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  3. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  4. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  7. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  9. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  12. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зарубіжний досвід підприємств з питань оцінки персоналу | Процедура проведення атестації персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.