Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стан інфраструктури ринку

Стан розвитку ринкової інфраструктури також може виступати у якості соціально-економічного різновиду бар’єрів входу та виходу фірми з ринку. Наявність надійної системи взаєморозрахунків, достатній рівень страхових послуг, розповсюдженість мережі складського господарства, щільність та надійність функціонування транспортних комунікацій – об’єктивні фактори зниження рівня бар’єрів на галузевому ринку. Висоту бар’єрів тут можна оцінити як долю витрат на оплату послуг інститутам ринкової інфраструктури або у роздрібній ціні її продукції, або у заводських витратах фірми.

Адміністративні бар’єри

Адміністративні бар’єри створюються органами державної влади. Їх сутність полягає у тому, що законодавчо встановлюються певні обмеження на ведення певного виду діяльності. Подолання цих обмежень потребує часу та фінансових витрат як при входженні на галузевий ринок, так і при бажанні його покинути. Вони включають у себе:

- ліцензування діяльності підприємств;

- квотування виробництва;

- ускладнений порядок реєстрації нових підприємств;

- процедуру відводу земельних ділянок під промислове будівництво та надання службових приміщень;

- наявність неформальних відносин між органами влади та підприємствами;

- екологічні норми;

- обмеження на використання земель, лісових угідь, надр, запасів корисних копалин;

- примусова сертифікація продукції та обладнання.

-3.3-

Стратегічні бар’єри створюються свідомо діяльністю самих фірм, їх стратегічною поведінкою, щодо організації перепинів для проникнення нових фірм у дану галузь. Формування стратегічних бар’єрів залежить від поведінки активної фірми на галузевому ринку. Такі бар’єри поділяються на цінові та нецінові види стратегій. Розглянемо кожний детальніше.

Цінові стратегічні бар’єри:


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Аналіз ринку
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  5. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  6. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  7. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  8. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  9. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  10. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  11. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  12. Аналіз динаміки ринку, модель життєвого циклу




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бар’єри, що базуються на перевазі (абсолютній або відносній) в рівні витрат | Ціноутворення, що обмежує вхід

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.