Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція № 1

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Фiзико-математичний факультет

Кафедра охорони праці та цивільної безпеки

 

­­­­­"___" " ____________" 2013 року

 

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО КУРСУ ДИСЦИПЛІНИ “ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ”

Для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями «спеціаліст»

 

Укладач:ас. Алпатова О. М.,

доц. Малинівська Л. І.

 

Затверджено

на засіданні кафедри охорони праці та цивільної безпеки

від 14.06. 2013 р. протокол № 11

 

Житомир 2013

ЗМІСТ

Вступ  
Лекція №1. Моніторинг та розвиток виникнення надзвичайних ситуацій.  
Лекція №2. Характеристика вогнищ ураження та методи розрахунку зон ураження від техногенних вибухі.  
Лекція №3. Оцінка обстановки надзвичайної ситуації.  
Лекція №4. Захист населення у надзвичайних ситуаціях.

 


ВСТУП

 

Навчальна дисципліна «Цивільний захист» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь - якої організаційної структури вищого навчального закладу.

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів здатності творчо мислити, вирішувати складні проблеми інноваційного характеру й приймати продуктивні рішення у сфері цивільного захисту (ЦЗ), з урахуванням особливостей майбутньої професійної діяльності випускників, а також досягнень науково-технічного прогресу.

Завдання вивчення дисципліни передбачає засвоєння студентами новітніх теорій, методів і технологій з прогнозування НС, побудови моделей їхнього розвитку, визначення рівня ризику та обґрунтування комплексу заходів, спрямованих на відвернення НС, захисту персоналу, населення, матеріальних та культурних цінностей в умовах НС, локалізації та ліквідації їхніх наслідків.

Освоївши програму навчальної дисципліни "Цивільний захист" спеціалісти (магістри) у відповідних напрямах підготовки, повинні бути здатними вирішувати професійні завдання з урахуванням вимог ЦЗ та володіти наступними головними професійними компетенціями для забезпечення реалізації вказаних завдань.

 

При побудові лекцій із цивільного захисту враховано основні вимоги:

науковість;

інформативність;

логічна структурність;

доказовість і аргументованість;

доступність;

наочність;

використання зворотнього зв’язку.


Лекція № 1


Читайте також:

  1. Блок 3.2. Лекція 9. Небезпеки техногенного характеру
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вступна лекція
  8. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  9. Заняття . Лекція № .
  10. Заняття 10. Лекція № 8
  11. Заняття 12. Лекція №9.
  12. Заняття 13. Лекція №10.




Переглядів: 315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема. Моніторинг та розвиток виникнення надзвичайних ситуацій (далі НС)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.