МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Використання моделі «перехідного періоду»При використанні моделі перехідного періоду перехід до змін здійснюється методом «прориву». В рамках цієї моделі (моделі «прориву») зміни розглядаються як процес пересування організації від справжнього положення до бажаного майбутнього положення, яке визначається керівництвом організації. Зміни, звичайно, не являються гладким процесом. Неминучі протистояння і проблеми. Період часу між справжнім статусом і бажаним в майбутньому є перехідним, і, як правило, містить в собі окремі риси як сьогодення, так і майбутнього періодів. Ключовий елемент моделі перехідного періоду аналіз і прогноз ситуації. Аби упевнитися, що зміни втілюють в життя, керівники чітко повинні розуміти справжнє положення організації, її майбутнє становище і ті протистояння і проблеми, які можуть заважати процесу змін. Тільки завдяки активній оцінці справжнього положення адміністратор може скласти реальний і здійснимий план дій для досягнення поставлених цілей і завдань. Конкретні акції сьогодні дозволять організації виявити будь-який внутрішній опір або, навпаки, готовність до змін. При оцінці реального стану можна використовувати різні підходи і методики. Важливо тільки, щоб ці підходи і методики дійсно були спрямовані на рішення задачі оцінки організації і її здатності виконувати цільові функції, а не обмежувалися підміною процедур оцінки організації в цілому процедурами опису окремих її компонент, тобто орієнтувалися б на використання «інноваційних» методологічних підходів на противагу традиційним. Все, що створює труднощі для досягнення мети, вважається опором. Існує дві форми опору: систематична (виникає із-за недостатньої інформації, навичок і можливостей) і поведінкова (виникає від реакцій, сприйняття і оцінок людей, яких зачіпають зміни), рис.11.5.2. Рис.11.5.2. Форми опору при управління процесом змін на підприємстві
Для подолання систематичної форми опору при управлінні процесом змін необхідні відповідні програми учбово-консультаційної підтримки діяльності «агентів змін» керівників організацій, що ініціюють і управляють новими проектами, програмами і ініціативами. Проте набагато важче завдання стоїть перед тими із адміністраторів процесу змін, які зустрічають відкриті, приховані або напіввідкриті форми поведінкового опору. В цьому випадку особливо важливі добре організовані форми залученості персоналу в процеси управління змінами. Для виявлення даних форм опору може бути корисним виявлення так званих «зацікавлених сторін» або стейкхолдерів (stakeholders) окремих людей, груп або організацій. Можна відзначити, що модель перехідного періоду може бути дуже ефективна для таких організацій, де керівництво має бачення майбутнього становища організації і готово до активних дій щодо зовнішнього світу. Для адміністратора в зв'язку з цим найважливішим є залучення людей до нового бачення, яке спричиняє за собою розуміння і участь в проведенні змін більшою мірою, чим їх насильницьке підштовхування до нового стану. Читайте також:
|
||||||||
|