МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок вирішенняЗа таблицею 4.4 визначаємо остаточний коефіцієнт Кост. і за його допомогою дозу залишкову: Д зал.= Дотр.ран. * К ост. Далі находимо сумарну дозу опромінення : Дсум. = Д виз. + Д зал. За таблицею 4.5 за сумарною дозою визначаємо втрати. Приклад 4.2.6 При роботі у зоні радіоактивного зараження особовий склад команди ЦО отримав дозу опромінення 100 рад. Розрахувати наслідки цього опромінення, якщо півтора міцяця потому люди також отримали 80 рад. Розв’язування: 1. Кост.= 0.35 (або 35% за таблицею 4.4 2. Д зал.= Дотр.ранее*К ост. = 80 * 0.35 = 28 рад. 3. Дсум. = Д виз. + Д зал. = 100 + 28 = 128 рад. За таблицею 4.5 втрати в команді ЦО складуть 5%, причому в перші дві доби захворюють окремі люди (втрати будуть мати поодинокі випадки), протягом 3 – 4 тижнів після опромінення захворюють всі останні 5 %. Смертельних випадків не очикується. Таблиця 4.2 - Коефіцієнти для перерахунку потужності дози опромінювання на різний час після аварії
Таблиця 4.3 - Визначення довготривалості опромінення у залежності від часу початку опромінення від аварії
Таблиця 4.4 - Доля випромінювання, яка залишилася від отриманої дози на даний час
Таблиця 4.5 - Втрати особового складу (населення) в залежності від отриманої дози радіації та розподіл втрат по часу. Однократне (до 4-х діб) опромінення.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|