МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технічні характеристики емітерних ліній краплинного зрошення – ЭЛКО
Крім перелічених вище краплинних стрічок в Україні є трубопроводи типу Ro-Drip виробництва компанії „Roberts irrigation” (США), типу „EOLOS” виробництва компанії „Eurodrip” (Греція), типу „STREAMLINE”
виробництва компанії „Netafim” (Ізраїль), типу „QUEEN GIL” виробництва компанії „QUEEN GIL” (Ізраїль, Болгарія), типу „PATHFINDER” виробницт-ва компанії „URALITA” (Іспанія), типу „TIGER TAPE” виробництва компанії „VALDUCCI” (Італія), типу „ГІДРОЛАЙТ” виробництва фірм „А.І.К.” (Ізра-їль), та „АКВАВІТА” (Україна), DRIPLINE (P1 ULTRA) виробництва компа-
нії „Dripline” (Іспанія).
Технічні характеристики цих поливних трубок наведені в табл. 2.7.
2.7. Технічні характеристики поливних трубок, що застосовуються для краплинного зрошення [31]
Продовження таблиці 2.7
Всі названі краплинні трубки мають різні технічні характеристики (діа-метр, товщину стінки, відстань між крапельницями, витрату тощо) та вар-тість. Тому при влаштуванні системи зрошення вибір типу поливного трубо-проводу є складним завданням і має здійснюватись на підставі техніко-економічних розрахунків . Саме правильний вибір типу поливного трубопро-воду та його розміщення в плані дає можливість створити систему краплин-ного зрошення, що за своїми техніко-технологічними можливостями зможе забезпечувати реалізацію технологічного процесу з потрібною надійністю. Основною вимогою при виборі того чи іншого поливного трубопроводу по-винна бути максимальна відповідність його технічних характеристик конкре-тним умовам застосування за критерієм „ціна-якість”.
Контрольні запитання:
1. Яка різниця між тупиковими і інтегрованими крапельницями? 2. Як поділяють системи краплинного зрошення за типом трубки? 3. Що значить компенсовані і некомпенсовані крапельниці? 4. Які зовнішні відмінності краплинної стрічки Aqua TraXX від компанії Irritrol System? 5. Хто є офіційним дистриб’ютором компанії Irritrol System в Україні? 6. Яким чином в поливних стрічках досягається рівномірність розподілу витрати по довжині стрічки? 7. Для чого поливну стрічку виконують із світлостабілізуючого поліетилену? 8. Для поливу яких сільськогосподарських культур застосовують поливну стрічку Aqua TraXX? 9. Яким чином можна укладати поливну стрічку на полі?
10. За допомогою яких кольорів кодується упаковка стрічки Aqua TraXX? 11. Яким чином здійснюється маркірування стрічки Aqua TraXX?
12. Де і коли була створена компанія T-Systems?
13. Хто є офіційним дистриб’юторів компанії T-Systems в Україні? 14. Як розрізнити візуально поливну стрічку T-Tape TSX?
15. Які є моделі стрічки Т-Tape TSX?
16. Як працює інтегрований емітер Т-Tape TSX?
17. Хто випускає краплинні трубки Drip In?
18. Які є різновиди краплинної трубки Drip In?
19. Чим відрізняються модифікації краплинної трубки Drip In EHD PC E 16 i EHD PC 20?
20. Яка конструкція поливних трубок Drip In?
21. Які особливості конструкції СКОФ і ЭЛКО? 22. Хто є виробником поливних трубок СКОФ і ЭЛКО?
23. Яким чином здійснюється дозування поживного розчину крапельниць КОФ і КОФ-Н?
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМ
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|