МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Результати гідравлічного розрахунку ділянкового трубопроводу
За результатами розрахунків будують криві залежності втрат напору від довжини ділянкового водогону (рис. 3.23).
Рис.3.23. Залежність втрат напору від довжини ділянкового водогону для пластмасових труб різного діаметру.
За отриманими кривими можна виконати і обернену задачу . Тобто , зна-ючи довжину і допустимі втрати напору ділянкового водогону можна піді-брати діаметр трубопроводу.
Контрольні запитання:
1. З яких основних вузлів складається система краплинного зрошення? 2. Що таке модульний блок систем краплинного зрошення? 3. Які джерела зрошення застосовують для систем краплинного зрошення? 4. За якими параметрами характеризують джерела поверхневих вод? 5. Від чого залежить зрошувальна спроможність джерела поверхневих вод? 6. Коли застосовують регулювання стоку річок при використанні їх для зрошення? 7. Які переваги і недоліки при використанні підземних вод для зрошення? 8. Коли влаштовують резервуари добового, міжполивного чи річного ре-гулювання при використанні підземних вод? 9. Які основні вимоги до конструкції водозаборів систем краплинного зрошення?
10. Які типи руслових водозаборів застосовують на водогосподарських об’єктах? 11. Які різновиди берегових водозаборів застосовують? 12. Що таке ковшові водозабори і умови їх застосовування? 13. З яких основних частин складається водозабірна свердловина?
14. Які завдання необхідно вирішити при влаштуванні водозабору із сверд-ловини?
15. Що таке шахтні колодязі, і коли їх доцільно застосовувати?
16. Яке основне призначення насосних станцій на системах краплинного зрошення?
17. За якими ознаками класифікують насосні станції на системах крап-линного зрошення? 18. Як класифікують насосні станції за призначенням?
19. Які бувають насосні станції за розташуванням основного обладнання відносно поверхні землі? 20. Коли застосовують наземні, напівзаглиблені і заглиблені насосні ста-нції?
21. Якими пристроями обладнують насосні станції? 22. Які особливості мають насоси типу К і КМ? 23. Коли застосовують насоси типу ЭЦВ?
24. Як розрахувати добову продуктивність фільтростанції? 25. Для чого і як визначають промивні витрати води? 26. Яка особливість конструкції сітчастого фільтра?
27. Яка конструкція фільтруючого елементу дискового фільтра?
28. Для чого застосовують гравійні фільтри?
29. Яким чином здійснюється промивка гравійних фільтрів?
30. Для чого застосовують гідроциклони?
31. Від чого залежить загальна площа поверхні фільтрів, що працюють під напором?
32. З яких видів за призначенням трубопроводів складається зрошувальна мережа? 33. З яких матеріалів застосовують труби для трубопроводів на систе-мах краплинного зрошення?
34. Які основні характеристик пластмасових туб, що застосовують на системах краплинного зрошення? 35. Що означають марки пластмасових труб О, Л,СЛ, С, Т і ОТ? 36. Що таке пластмасові труби ПВХ-60 і ПВХ-100?
37. Яким чином з’єднують пластмасові труби?
38. Що таке фітінги і коли їх застосовують?
39. Яку запірно-регулюючу і запобіжну арматуру застосовують на тру-бопроводах? 40. Що таке регулятори тиску і коли їх застосовують?
41. Яким чином приєднують металеву арматуру до пластмасових труб? 42. Від чого залежить розрахунковий діаметр трубопроводу?
43. Як розрахувати напір насосної станції?
44. Як визначають втрати напору в трубопроводах при проектуванні системи краплинного зрошення? 45. Що таке коефіцієнт гідравлічного тертя?
46. Що таке втрати напору по довжині і місцеві втрати напору? 47. Як регулюють тиск в системах краплинного зрошення? 48. Що означає термін „фертигація”?
49. Які добрива рекомендують вносити разом з поливною водою при краплинному зрошенні?
50. Які типи пристроїв існують для внесення добри зі зрошувальною водою?
51. Як працює інжектор типу „Ventury”?
52. Від чого залежить доза внесення добрив?
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|