МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оформлення звіту лабораторної роботи1. Тема та мета лабораторної роботи. 2. Постановка задачі та завдання до лабораторної роботи 3. Технологія виконання завдання. 4. Висновок щодо отриманих результатів виконання лабораторної роботи. Завдання №1 для самоперевірки 1. Виберіть в додатку №1 або в електронному вигляді наочну область бази даних індивідуального завдання відповідно до списку групи в журналі.
2. Змоделюйте на основі отриманого завдання реляційну базу даних та введіть первинну інформацію за наступним планом: a. створення БД; b. створення структури таблиць; c. створення ключових полів; d. заповнення таблиць; e. установка зв'язків між таблицями. 3. Заповніть таблиці п’ятьма записами. Роботу оформіть у вигляді звіту, структура якого надається нижче.
Оформлення звіту індивідуального завдання 1. Наочна область та постановка індивідуального завдання 2. Технологія та методика виконання завдання. 3. Висновок щодо отриманих результатів. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2 Тема: Формування запитів засобами СУБД ACCESS. Мета:Навчитися будувати запити в середовищі СУБД ACCESS для відбору інформації за різними ознаками; різних типів. Теми для попереднього вивчення: Перед виконанням лабораторної роботи №2 необхідно ознайомитися з наступними питаннями: - призначення запитів; - типи запитів; - технологія розробки запитів в середовищі СУБД ACCESS; - методика побудови умов відбору. Основні поняття:1. Поняття запитів. 2. Різновидності запитів. 3. Стандартна панель інструментів вікна запиту. 4. Структура бланку запиту в режимі конструктора. 5. Основні функції, які використовуються для підведення підсумків в полях груп. 6. Побудова обчислювальних полів. 7. Як формують умови відбору?
Наочна область інформаційної системи: ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРІВ. Задача: Суб’єкти підприємницької діяльності (покупці) здійснюють замовлення на товари (продукцію), про що постачальник веде облік в книгах замовлень товарів. З метою спрощення формування звітів та автоматизованого ведення обліку реалізації товарів постачальників необхідно створити автоматизовану інформаційну систему (АІС) „ЗАМОВЛЕННЯ”. Завдання №2: Створити запити для формування таблиць трьох видів: - таблиця, що відображає замовлення в кількісному та вартісному показниках за вказаний період; - таблиця, що відображає кількість та вартість замовлень по групі товару; - таблиця, що відображає кількість замовлень по групі товару, а також в розрізі місяців.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|