Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дослідити систему на стійкість, використавши критерій Гурвіца і Михайлова. Структурна схема приведена в завданні 1.

.

Характеристичне рівняння:

.

Провіримо систему на стійкість за критерієм Гурвіца.

а0=0; а1=7; а2=1; а4=0,05.

Система стійка, якщо а1 ×а2 > а0× а4.

7×1=7 > 0× 0,05=0

Отже, система стійка.

Провіримо систему на стійкість за критерієм Михайлова. Для цього прирів-нюємо характеристичне рівняння до якоїсь функції:

Зробимо заміну замість р®jw:

 

Розділимо на дійсну і уявну частини:

і, змінюючи w від 0 до ¥, будуємо годограф Михайлова.

Рисунок 3 – Год ограф Михайлова

Як видно з рисунку, система стійка, бо годограф Михайлова починається на дійсній додатній осі і проти годинникової стрілки проходить два квадранти (характеристичне рівняння другого порядку).

 

 


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  5. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  6. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  7. Автономну, незалежну від будь1якої іншої, систему фінансування.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  10. Баланс та загальна схема грунтоутворення
  11. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  12. Блок схема




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Практичне заняття №5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.