МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 4.Визначити успіх (неуспіх) рекламної кампанії, проведеної Агрофірмою «Зоря» (м. Суми) та даними проведених цим підприємством ринкових досліджень. Таблиця 2. Дані проведених ринкових досліджень
Методика розв’язання [26;с.670-672] 1.Для визначення найпривабливішого періодичного видання для подання реклами використовується показник питомих витрат на 1000 примірників тиражу: Вт = (1) де ТАР од.пл- - тариф за одиницю рекламної площі, грн.; ТИР —тираж, тис. примірників. 2.Якщо заданий коефіцієнт обігу, то для визначення найбільш ефективного для розміщення реклами видання застосовується формула визначення показника питомих витрат на 1000 рекламних контактів: Вк = (2) де Коб - коефіцієнт обігу даного видання. 3.Якщо заданий процент марної аудиторії, то найбільш ефективне для розміщення реклами видання визначається за формулою: Вт = (3) де М— процент марної аудиторії, %. Перевагу слід віддати тому рекламному носію, для якого Вк(Вт) мають найменше значення. 4.Зростання прибутку підприємства після проведення рекламної акції визначається за формулою: ∆П = П1 – П0 (4) 5. Успіх (неуспіх) рекламної кампанії: D = Пз – Ра, (5) де Пз; - прибуток від кожного замовлення; Ра - рекламні витрати на адресата. 6. Прибуток від кожної покупки розраховується за формулою: Пз = Зр – Вс (6) де Зр — загальна кількість осіб, що відгукнулися на рекламу, чол.; Вс - середня вартість однієї покупки, грн. 7. Рекламні витрати на одного адресата обчислюються за формулою: Ра = , (грн./особу) (7) де V- обсяг реалізованої продукції, грн.; R - розмір коштів, що виділені на рекламу (% від обсягу продажу); К— кількість мешканців, охоплених мережею телебачення і радіомовлення, де подавалася реклама, осіб. 8. Загальна кількість осіб, які відгукнулися на рекламу визначається наступним чином: З = (8) де Т- загальний тираж друкованих ЗМІ, де подавалася реклама, прим.; Вд відгук респондентів на друковану рекламу, %; ВР.Т. відгук респондентів на рекламу на радіо та телебаченні, %. Ситуація.Проаналізуйте наведені нижче приклади рекламних звернень та дайте відповіді на запитання: а) "Gala - навіщо платити більше"? На що робиться наголос в цьому висловленні? б) "Впустіть тигра у свій двигун". Який товар рекламує це звернення та який образ намагається викликати у покупця рекламодавець? в) "Змінимо життя на краще. Рhilips". Чим фірма намагається привернути увагу клієнта? [12;с.123] Тема 10. Комплекс маркетингових комунікацій Питання для підготовки до практичних та семінарських занять 1. Сутність, цілі та принципи реклами. 2. Види реклами. 3. Загальні вимоги до реклами 4. Загальні положення розробки комерційної реклами та сучасні тенденції її розвитку 5.Формування попиту та стимулювання збуту 7. Імідж товару (фірми) 8. Паблік рилейшинз [Література 7,8,9,20,23,24,27] Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|