Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 4.

Визначити успіх (неуспіх) рекламної кампанії, проведеної Агрофірмою «Зоря» (м. Суми) та даними проведених цим підприємством ринкових досліджень.

Таблиця 2.

Дані проведених ринкових досліджень

№п/п Показник Значення показника
Відгук респондентів на друковану рекламу 6% від загальної чисельності насе­лення Сумської області
Відгук респондентів на рекламу по радіо 3% від загальної чисельності насе­лення Сумської області
Загальний тираж друкованих ЗМІ, де друкувалася реклама 140 тис. прим.
Кількість мешканців Сумської області, охоплених мережею теле­бачення і радіомовлення, де пода­валась реклама 1424700 осіб
Середня вартість покупки 1,08 грн. за од.
Обсяг реалізованої продукції 2665100 грн.
Розмір коштів, що виділені на рекламу, (відсоток від обсягу про­дажу) 2%

Методика розв’язання [26;с.670-672]

1.Для визначення найпривабливішого періодичного видання для подання реклами використовується показник питомих витрат на 1000 примірників тиражу:

Вт = (1)

де ТАР од.пл- - тариф за одиницю рекламної площі, грн.; ТИР —тираж, тис. примірників.

2.Якщо заданий коефіцієнт обігу, то для визначення найбільш ефективного для розміщення реклами видання застосовується формула визначення показника питомих витрат на 1000 рекламних контактів:

Вк = (2)

де Коб - коефіцієнт обігу даного видання.

3.Якщо заданий процент марної аудиторії, то найбільш ефективне для роз­міщення реклами видання визначається за формулою:

Вт = (3)

де М— процент марної аудиторії, %.

Перевагу слід віддати тому рекламному носію, для якого Вк(Вт) мають най­менше значення.

4.Зростання прибутку підприємства після проведення рекламної акції визна­чається за формулою:

∆П = П1 – П0 (4)

5. Успіх (неуспіх) рекламної кампанії:

D = Пз – Ра, (5)

де Пз; - прибуток від кожного замовлення; Ра - рекламні витрати на адресата.

6. Прибуток від кожної покупки розраховується за формулою:

Пз = Зр – Вс (6)

де Зр — загальна кількість осіб, що відгукнулися на рекламу, чол.; Вс - середня вартість однієї покупки, грн.

7. Рекламні витрати на одного адресата обчислюються за формулою:

Ра = , (грн./особу) (7)

де V- обсяг реалізованої продукції, грн.; R - розмір коштів, що виділені на рекламу (% від обсягу продажу); К— кількість мешканців, охоплених мережею телебачення і радіомовлен­ня, де подавалася реклама, осіб.

8. Загальна кількість осіб, які відгукнулися на рекламу визначається наступ­ним чином:

З = (8)

де Т- загальний тираж друкованих ЗМІ, де подавалася реклама, прим.; Вд відгук респондентів на друковану рекламу, %; ВР.Т. відгук респондентів на рекламу на радіо та телебаченні, %.

Ситуація.Проаналізуйте наведені нижче приклади рекламних звернень та дайте відповіді на запитання:

а) "Gala - навіщо платити більше"? На що робиться наголос в цьому висловленні?

б) "Впустіть тигра у свій двигун". Який товар рекламує це звер­нення та який образ намагається викликати у покупця рекламода­вець?

в) "Змінимо життя на краще. Рhilips". Чим фірма намагається при­вернути увагу клієнта? [12;с.123]

Тема 10. Комплекс маркетингових комунікацій

Питання для підготовки до практичних та семінарських занять

1. Сутність, цілі та принципи реклами.

2. Види реклами.

3. Загальні вимоги до реклами

4. Загальні положення розробки комерційної реклами та сучасні тенденції її розвитку

5.Формування попиту та стимулювання збуту

7. Імідж товару (фірми)

8. Паблік рилейшинз

[Література 7,8,9,20,23,24,27]


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 951

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 3. | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.