Задача 3.
Порівняти газети за показниками:
За ставкою тарифу на 1000 примірників газети.
За вартістю 1000 контактів з аудиторією.
Вибрати найбільш ефективну для розміщення-реклами газету за даними показниками та пояснити цей вибір.
Таблиця 1.
Тираж та ціни на рекламу в періодичних виданнях
Газета
| Тариф за одну шпальту формату А4, грн.
| Тираж
| Коефіцієнт обігу*
| Аграрій
| 3200
| 650000
| 2,3
| Сільський час
| 3700
| 70000
| 2,7
| Вісник села
| 1600
| 28000
| 2,1
| *Коефіцієнт обігу показує середню кількість читачів, через руки яких проходить 1 примірник газети.
Читайте також: - Б. Задача
- Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
- Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
- Вторая задача анализа на чувствительность
- Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
- Двоїста задача
- Двухмерная задача Коши
- З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
- Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
- Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
- Задача 1
- ЗАДАЧА 1
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|