Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Маркетингова товарна політика

1. Сутність маркетингової товарної політики. Структура товарної політики.

2. Маркетингова концепція товару.

3. Класифікація товарів.

4. Товарний асортимент та товарна номенклатура. Планування товарного асортименту.

5. Життєвий цикл товару. Етапи життєвого циклу товару та їх характеристика.

6. Маркетингові заходи різних етапів життєвого циклу товару.

7. Види життєвого циклу продукції.

8. Конкурентоспроможність продукції підприємства. Методика оцінки конкурентоспроможності товару.

Тема 7. Розробка нових товарів

9. Поняття „нового товару” в маркетингу.

10. Етапи розробки нової продукції та їх характеристика.

11. Висування ідей та критерії їх оцінки в процесі розробки нового товару.

12. Упаковка товару та її функції. Основні вимоги до упаковки.

13. Товарні етикетки. Знаки товарної інформації.

14. Сертифікація продукції.

15. Маркування продукції штриховими кодами.

16. Причини зняття нового товару з ринку.

Тема 8. Маркетингова цінова політика

17. Сутність маркетингової цінової політики. Цілі ціноутворення. Завдання, що реалізуються через цінову політику.

18. Алгоритм розрахунку цін. Фактори, що впливають на ціноутворення.

19. Суть та особливості використання методів ціноутворення.

20. Розрахунок ціни на основі аналізу беззбитковості та забезпечення цільового прибутку.

21. Методики встановлення цін, виходячи з попиту, споживчої цінності товару.

22. Встановлення ціни з урахуванням конкуренції .

23. Тендерне ціноутворення та ціноутворення за географічними ознаками.

24. Маркетингова політика управління цінами.

25. Основні види цінових стратегій (політика поступового зниження цін; політика "знімання вершків"; політика проникнення; політика диференціювання цін; політика психологічних цін).


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. Аграрна політика
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Активна і пасивна державна політика.
  9. Активна політика зайнятості
  10. Антиінфляційна державна політика
  11. Антиінфляційна політика держави
  12. Антиінфляційна політика держави




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні завдання | Тема 9. Маркетингова політика просування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.