Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 7.

Підприємство охоплює регіональний ринок, що складається з 4 районів. Для кожного району відомі умови реалізації товару: чисельність покупців товару (Ч), інтенсивність покупок товару в середньому одним покупцем за місяць (ІП грн./покупець), встановлений експертами коефіцієнт підвищення (+ Кп, ) або коефіцієнт зменшення (- Кз) місткості ринку під впливом конкуренції. Всі дані по районам наведені на територіальній схемі регіону в табл. 7.

Таблиця 7

Розміщення населення по районам

РАЙОН 1 Ч1=1,4 тис. покупців ІП 1 = 200 грн. Кп = + 0,3 РАЙОН 2 Ч2 =3,3 тис. покупців ІП 2= 150 грн. Кз = - 0,2
РАЙОН 3 Ч3=2,3 тис. покупців ІП 3= 180 грн. Кз = - 0,1 РАЙОН 4 Ч4 =1,3 тис. покупців ІП 4= 100 грн. Кп= + 0,1

 

Визначити річну потенційну місткість районів з врахуванням впливу фактора конкуренції.

Методика розв’язання

Потенційна місткість ринку, що враховує вплив фактора, який її підвищує, визначається за формулою:

М1 = Мбаз * (1 + Кп);

Потенційна місткість ринку, що враховує вплив фактора, який її зменшує, визначається за формулою:

М2 = Мбаз * (1 – Кз);

де:

М1, М2 потенційна ринкова місткість, що враховує вплив факторів, що підвищують та/ або знижують місткість ринку;

Мбаз – розрахована базова місткість ринку;

Кпкоефіцієнт, що підвищує місткість ринку;

Кзкоефіцієнт, що зменшує місткість ринку.

Згідно умови задачі місткість ринку підвищується у першому та четвертому районах. В другому та третьому районах потенційна місткість ринку визначається з врахуванням фактора, який її знижує.


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 4 | Задача 8.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.