МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задача 4Акціонерне товариство здійснює виробництво копчених ковбас. Використовуючи метод ланцюгових підстановок, визначити річну місткість ринку даного виробу в конкретному місті на підставі наступних вихідних положень: - чисельність населення міста складає 65 тис. осіб; - з них 50 % вживають копчені ковбаси; - середній розмір місячного доходу потенційного споживача 450 грн.; - частка доходу, яка в середньому витрачається споживачем на продукти - питома вага витрат на м’ясо та ковбасні продукти в кошику харчових витрат складає 35%; - частка витрат на ковбасні вироби в сумі витрат на м’ясо та ковбасу становить 50 %; - частка витрат на копчені ковбаси в сумі ковбасних витрат дорівнює 45 %. Методика розв’язання Потенційна місткість ринкупевного регіону у вартісних одиницях виміру (MПів) може визначатися за такою формулою: MПів = mі * Ді * к1* к2* к3* к4 ...* кn де mі — кількість потенційних споживачів і-го регіону; Ді — середній розмір доходу одного споживача і-го регіону; к1, к2, к3, к4... кn — питома вага коштів чи витрат, яка задається стосовно кожного попереднього коефіцієнта. Задача 5[10] Підприємство, орієнтовне на виробництво сільськогосподарської техніки, має на меті вийти на ринок України з новим товаром – міні-млином продуктивністю 0,6 – 1 т на годину. Оцінити загальний поточний попит на ці млини за умови, що загальна кількість борошна, яка споживається в Україні за рік – 6 млн. тонн, причому 40 % з цієї кількості виробляють крупні підприємства. Для розрахунку прийняти, що міні-млини використовуються в основному 8 годин на добу, 24 дні на місяць і 10 – 11 місяців на рік. Які ще показники потрібно було б враховувати при підрахунку остаточного рівня попиту на міні-млини. Задача 6 Визначити річну реальну пропозицію ринку певного товару за наступних умов та застережень: - виробництво товару в країні протягом року 8652 т; - експорт товару – 7240 т; - імпорт товару – 13600 т; - перехідні запаси на початок року – 855 т; - перехідні запаси на кінець року – 930 т. Розв’язання Річна реальна пропозиція на ринку країнирозраховується за формулою: М = О + Чімп + DЗ; де О – виробництво цього товару у країні; Чімп. = І - Е – чистий імпорт товарів; І – прямий імпорт товару; Е – прямий експорт товару; DЗ = Зк - Зп – зміна загального рівня запасу товару у виробників та в дистрибутивній мережі на кінець досліджуваного періоду без урахування поточного імпорту й експорту; Зк, Зп – відповідно, рівень запасів на кінець і на початок періоду. Читайте також:
|
||||||||
|