Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 2

На певному регіональному ринку конкретного споживчого товару функціонують п’ять підприємств. Їх маркетингові витрати, які склалися протягом року наведені в таблиці 6:

Таблиця 6

Маркетингові витрати та ефективність їх використання підприємствами

Підприємства Маркетингові витрати тис. грн. Коефіцієнт ефективності маркетингових витрат
ВАТ „Світанок” ТОВ „Нива” ЗАТ „Прогрес” ПП „Іщенко” ДП „Батьківщина” 1,2 1,0 0,9 1,4 0,8

Визначити ринкові частки даних підприємств.

Методика розв’язання

Ринкові частки підприємств, що функціонують на споживчому ринку, як правило, відповідають маркетинговим витратам. Виходячи з того, що вони мають різні коефіцієнти ефективності використання вказаних витрат ринкова частка розраховується за формулою:

Чі = (Еі Ві / S Еі Ві)* 100 %.;

де: Чі . – частки ри­нку і-го підприємства;

Еі- ефективність кожної грошової одиниці, витраченої на маркетинг і-м підприємством;

Ві – витрати на маркетинг і-го підприємства;

S Еі Ві сукупні витрати на маркетинг, що здійснюються всіма підприємствами, з врахуванням коефіцієнта ефективності.

Задача 3

Підприємство роздрібної торгівлі стратегічною метою визначає постійне розширення ринку збуту. Для цього формує торговельну мережу через відкриття магазинів в різних населених пунктах. В одному із них, згідно статистичних даних, постійно проживає 12,5 тис. осіб, серед яких потенційними покупцями є 70 %. Відомо, що один потенційний споживач здійснює покупки двічі на тиждень. Середня вартість однієї покупки складає 80 грн. Визначити річну потенційну місткість ринку даного населеного пункту.

Методика розв’язання

Потенційну місткість певного регіонального ринкуна основі частоти купівель та обсягів споживання товару можна визначити за формулою:

MП = Ч * Пр* С* Т;

де Ч – загальна чисельність покупців;

Пр – частка реальних покупців серед загальної їх чисельності;

С — обсяг споживання товару при одному зверненні до нього;


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1 | Задача 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.