МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 9.Зробити особисту характеристику як споживача за територіально-географічною, політико-економічною, демографічною, психографічною, поведінковою ознаками згідно варіацій та змінних сегментації за табл. 9 – 12.
Таблиця 9 Сегментація ринків за територіально-географічною та політико-економічною ознаками
Таблиця 10 Сегментація ринку за демографічною ознакою
Таблиця 11 Сегментація ринку за психографічною ознакою [6, 23]
Сегментація ринку за поведінковою ознакою [6, 23]
Тести 1. Модель купівельної поведінки включає: а) спонукання покупця, процес прийняття рішення про купівлю, реакція споживача на куплений товар б) попередній вибір товару на ринку, оцінка товару з позицій відношення ціни і якості, купівля товару в) обговорення питання про купівлю товару з фахівцями, проведення переговорів з продавцем, торговельне обслуговування покупця
2. Загальні ознаки, за якими проводять сегментацію ринку: а) географічна, демографічна, психографічна, поведінкова б) вік, стать, дохід, соціальне положення в) новатори, помірковані покупці, консерватори
3. Особливості купівельної поведінки молодого подружжя без дітей: а) купують дитяче харчування, вітаміни, дитячі іграшки, пральні машини, ковзани б) купують предмети розкошів, ліки для зміцнення здоров’я, займаються благодійництвом в) купують холодильник, меблі довгострокового користування, путівки на відпочинок
4. Сегментація за демографічною ознакою передбачає поділ покупців за: а) віком, статтю, доходом, розміром сім’ї б) різним ступенем прихильності до товарів в) різними типами темпераменту
5. Олігополія це: а) конкуренція на ринку декількох великих фірм б) конкуренція на ринку великої кількості фірм в) на ринку домінує одна велика фірма
6. Функціональна конкуренція передбачає: а) міжгалузеву конкуренцію. б) внутрішньогалузеву конкуренцію в) змагання між товаровиробниками, що задовольняють одну потребу, незалежно від галузевої підпорядкованості
7. До недобросовісної конкуренції відноситься: а) проникнення на ринок без згоди діючих на ньому фірм б) копіювання виробів відомих фірм в) проведення політики постійних цінових знижок
8. До незаконних методів конкуренції відносять: а) цінова конкуренція б) нецінова конкуренція в) неправомірне використання товару іншого виробника
9. Недобросовісною конкуренцією є: а) любі дії в конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям в підприємницькій діяльності б) відсутність поваги до конкурентів і зверхність щодо їх маркетингових менеджерів в) неадекватна реакція на маркетингові заходи конкурентів на насиченому ринку.
10. Відповідальність за недобросовісну конкуренцію: а) громадський осуд б) штрафні санкції Антимонопольного комітету, передбачені тільки Законом України “Про захист від недобросовісної конкуренції” в) штрафні санкції Антимонопольного комітету та адміністративну, цивільну і кримінальну відповідальність у випадках, передбачених законодавством
11. Особливості купівельної поведінки молодого подружжя без дітей: а) купують дитяче харчування, вітаміни, дитячі іграшки, пральні машини, ковзани б) купують предмети розкошів, ліки для зміцнення здоров’я, займаються благодійництвом в) купують холодильник, меблі довгострокового користування, путівки на відпочинок.
12. Серед приведених факторів, що впливають на купівельну поведінку споживачів вкажіть маркетингові: а) науково-технічний прогрес, рівень економічного розвитку б) ціна, методи стимулювання збуту в) соціальна структура населення, розвиток культури
13. В процесі сегментації споживачів за психографічними факторами підприємство приймає до уваги наступні ознаки: а) стать, вік б) стиль життя, тип особистості в) статус постійного споживача, ступінь прихильності до торгової марки
14. Етап життєвого циклу сім’ї, віросповідання, рівень місячних доходів – це ознаки сегментації, які відносяться до факторів: а) психографічних б) географічних в) соціально-демографічних 15.До показників кон’юнктури ринку відносяться: а) показники матеріального виробництва б) показники попиту в) цінові показники г) все перераховане вище
16. Індекс Герфіндаля-Гіршмана розраховується як: а) сума квадратів ринкової частки фірм, що діють на товарному ринку б) відношення обсягів продажу товарів конкретної фірми до обсягів продажу її конкурентів в) добуток кількості реальних покупців, кількості закупівель середнім покупцем, середньої вартості однієї покупки
17. Можливий обсяг продажу товарів при даному рівні цін за конкретний проміжок часу: а) частка ринку б) насиченість ринку в) місткість ринку
18. Відносна частка ринку визначається як: а) співвідношення обсягів продажу конкретної фірми до обсягів продажу її конкурентів б) співвідношення обсягів продажу конкретної фірми до загальних обсягів продажу на конкретному товарному ринку в) співвідношення обсягів продажу конкретного товару до загального обсягу продажу товарів у сегменті
19. У формулі місткості ринку A = n ∙ q ∙ p n – кількість покупців; p – ціна. Що означає – q ? а) кількість торгових точок б) середня кількість закупівель одним покупцем в) середній обсяг пропозиції товару
20. Метод прогнозування ринку, який ґрунтується на досвіді, знаннях та інтуїції фахівців це: а) метод експертних оцінок б) метод сценаріїв в) метод тестування ринку
Питання для підготовки до модульної контрольної роботи МОДУЛЬ 1. Теоретичні основи маркетингу та його інформаційне забезпечення
Тема 1.Сутність маркетингу та розвиток його концепцій 1. Поняття та сутність маркетингу. Основні підходи щодо визначення сутності маркетингу. Маркетинг як філософія бізнесу. 2. Принципи маркетингової діяльності. Характеристика основних принципів маркетингу. 3. Вихідний категоріальний апарат маркетингу. Взаємозв’язок вихідних категорій маркетингу. 4. Консюмеризм в зарубіжних країнах. Захист прав споживачів в Україні. 5. Етапи розвитку маркетингу та становлення його концепції. Історія маркетингу та розвиток маркетингових процесів в Україні. 6. Характеристика ринкових концепцій: „удосконалення виробництва”, „удосконалення товару”, „інтенсифікації продажу”, „маркетингу”. 7. Особливості ринку маркетингової орієнтації. Характерні риси поведінки фірм на ринках „продавця” і „покупця”. 8. Соціально-етичний маркетинг як напрям розвитку концепції маркетингу в сучасних умовах. Поєднання інтересів підприємства і суспільства через реалізацію концепції соціально-етичного маркетингу. 9. Передумови розвитку маркетингу в Україні. Економічні, соціальні, політичні, правові та міжнародні передумови для використання маркетингу. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|