Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Класифікація видів маркетингу

10. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від часу реалізації маркетингових програм;

11. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від сфери застосування;

12. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від виду продукції;

13. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від масштабів ринку;

14. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від характеру попиту;

15. Класифікація видів маркетингової діяльності в залежності від цілей учасників ринку.

Тема 3 Система і характеристики маркетингу

16. Сутність системи маркетингу. Маркетингова інформаційна підсистема. Підсистема засобів маркетингу. Підсистема управління маркетингом.

17. Маркетингове середовище. Зовнішнє і внутрішнє маркетингове середовище.

18. Макросередовище функціонування організаційної системи.

19. Мікросередовище функціонування організаційної системи

20. Контактні аудиторії у маркетинговому середовищі.

21. Функції маркетингу. Цілі маркетингу як основа його функцій.

22. Основні функції маркетингу. Диференціація маркетингових функцій і їх взаємозв’язок у контурі маркетингу.

23. Функції управління маркетингом.

24. Функції маркетингового дослідження.

25. Комплекс маркетингу та його складові. Функції комплексу маркетингу.

Тема 4. Маркетингові дослідження

26. Сутність і система маркетингових досліджень. Значення маркетингових досліджень.

27. Головна мета та завдання маркетингових досліджень. Принципи маркетингових досліджень.

28. Маркетингова інформація. Система маркетингової інформації.

29. Процес маркетингового дослідження та характеристика його основних етапів.

30. Методи маркетингових досліджень.

31. Визначення об’єкта опитування та обсягу вибірки.

32. Типи запитань, що використовуються для розробки анкет.


Читайте також:

  1. H.2 ВИСЯЧІ ЗАБИВНІ ПАЛІ ВСІХ ВИДІВ І ПАЛІ-ОБОЛОНКИ, ЩО ЗАНУРЮЮТЬ БЕЗ ВИЙМАННЯ ҐРУНТУ
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. IV класифікація боргу.
  4. V. Класифікація і внесення поправок
  5. V. Класифікація рахунків
  6. V. Перевезення вантажів у прямому змішаному сполученні за участю залізниць та інших видів транспорту
  7. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  8. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  9. Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
  10. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  11. Аналіз витрат від різних видів діяльності
  12. Аналіз собівартості окремих видів продукції.




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 9. | Тема 5. Напрями маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.