Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Напрями маркетингових досліджень

33. Дослідження кон’юнктури ринку. Інструменти виміру й оцінки кон’юнктури ринку.

34. Дослідження місткості ринку. Реальна та потенційна місткість ринку.

35. Методи визначення місткості ринку.

36. Ринкова частка підприємства.. Порі­вняльна оцінка співвідношення частки ринку стосовно конкурентів.

37. Прогнозні дослідження збуту. Методи прогнозування обсягів збуту.

38. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів. Конкуренція: форми і методи.

39. Законодавство України щодо ринкової конкуренції. Захист ринку від недобросовісної конкуренції.

40. Дослідження поведінки споживачів Модель купівельної поведінки.

41. Фактори, які зумовлюють поведінку покупців на ринку. Життєві стадії розвитку людини і мотиви її купівельної поведінки.

42. Сегментація ринку. Суть поняття “сегментація ринку”. Принципи, цілі, завдання і методи ринкової сегментації.

43. Методологія поділу покупців на групи за різними ознаками.

44. Диференційований, недиференційований, концентрований маркетинг як стратегії щодо ринкових сегментів.

45. Критерії вибору споживчого сегменту. Відбір цільових ринків.

Питання для тестового контролю

? 1 Сучасне визначення маркетингу:

? 2 Сутність синхромаркетингу:

? 3 Сутність конверсійного маркетингу:

? 4 Концепції соціально-етичного маркетингу відповідає наступна орієнтація комерційної діяльності:

? 5 Концепції удосконалення виробництва відповідає наступне твердження:

?6 Один із приведених факторів відноситься до зовнішнього маркетингового середовища підприємства:

? 7 Макроекономічне середовище фірми формують фактори:

? 8 Контактні аудиторії це:

? 9 Яка з приведених цілей відповідає маркетинговим вимогам?

? 10 Правильне визначення обміну:

? 11Ринок товарів виробничого призначення формують:

? 12 Один із чинників мікросередовища фірми

? 13 Етапом маркетингових досліджень є:

? 14 Місткість ринку залежить від:

? 15 Сегментація ринку це:

? 16 Якщо на ринку сформувався ірраціональний попит застосовують:

? 17 Споживчий маркетинг:

? 18 Ієрархія людських потреб (згідно теорії Маслоу) використовується при сегментації ринку за:

? 19 Ремаркетинг впроваджується за умови:

? 20 Який маркетинг називають стимулюючим ?

? 21 Сфери застосування маркетингу:

? 22 Міжнародні передумови розвитку маркетингу в Україні:

? 23 Один із принципів маркетингу:

? 24 Головна ідея маркетингу полягає в тому, що:

? 25 Відмінні риси ринку маркетингової орієнтації полягають в тому, що:

? 26 В умовах ринку маркетингової орієнтації основна увага приділяється:

? 27 Внутрішнє маркетингове середовище включає:

? 28 Олігополія це:

? 29 Функціональна конкуренція передбачає:

? 30 До недобросовісної конкуренції відноситься:

? 31 До незаконних методів конкуренції відносять:

? 32 Недобросовісною конкуренцією є:

? 33 Відповідальність за недобросовісну конкуренцію:

? 34 Функція маркетингу:

? 35 Комплексне дослідження ринку передбачає:

? 36 Маркетингова ціль повинна бути лише:

? 37 Для ринку обов’язковими є:

? 38 Попит відбиває:

? 39 За масштабами ринки можуть бути:

? 40 Організаційні форми ринку:

? 41 Комплекс маркетингу включає:

? 42 Модель купівельної поведінки включає:

? 43 Загальні ознаки, за якими проводять сегментацію ринку:

? 44 Особливості купівельної поведінки молодого подружжя без дітей:

? 45 Сегментація за демографічними ознаками передбачає поділ покупців за:

? 46 Розподіл споживачів на групи, які відрізняються відносною однорідністю попиту, уподобань або реакцією на ті чи інші маркетингові заходи це:

? 47 Назвіть складові (блоки) моделі купівельної поведінки споживача:

? 48 Сегмент ринку характеризується:

? 49 Який з видів маркетингу застосовує підприємство, що продає цитрусові, якщо апельсини і лимони вживають споживачі різного віку і різних смаків:

? 50 Серед приведених факторів, що впливають на купівельну поведінку споживачів вкажіть маркетингові:

? 51 В процесі сегментації споживачів за психографічними факторами підприємство бере до уваги наступні ознаки:

? 52 В процесі сегментації споживачів за демографічними факторами підприємство бере до уваги наступні ознаки:

? 53 В процесі сегментації споживачів за поведінковими факторами підприємство бере до уваги наступні ознаки:

? 54 Етап життєвого циклу сім’ї, віросповідання, рівень місячних доходів – це ознаки сегментації, які відносяться до факторів:

? 55 За адаптацією споживачів до нового товару підприємство розподілило споживачів на наступні категорії:

? 56 Проведення сегментації споживачів в залежності від етапу життєвого циклу сім’ї передбачає розподіл сімей на:

? 57 В процесі сегментації споживачів аналізували ступінь прихильності споживачів до торгової марки. Дана ознака відноситься до факторів:

? 58 Редакція журналу спеціалізується на видавництві журналу для фермерів, тобто застосовує:

? 59 Вкажіть правильну послідовність дій цільового маркетингу:

? 60 Місткість сегменту, доступність сегменту, суттєвість сегменту, прибутковість сегменту, сумісність сегменту з ринком основних конкурентів це:

? 61 Стратегія, згідно якої підприємство виходить на ринок з одним товаром і розробляє єдиний комплекс маркетингу, концентруючи увагу на загальних потребах споживачів, залишаючи поза увагою їхні відмінності це:

? 62 Стратегія, згідно якої підприємство обирає декілька сегментів ринку, для кожного з яких розробляє окремий товар і відповідний комплекс маркетингу це:

? 63 Стратегія, згідно якої підприємство зосереджує свою діяльність на одному сегменті ринку і розробляє один комплекс маркетингу це:

? 64 Позиціювання товару:

? 65 Консьюмеризм:

? 66 Стан конкретного товарного ринку, що формується під впливом сукупності факторів і виражається в конкретних показниках це:

? 67 До показників кон’юнктури ринку відносяться:

? 68 Ринок споживчих товарів складають:

? 69 До показників, що характеризують рівень монополізації ринку відноситься:

? 70 Індекс Герфіндаля-Гіршмана розраховується як:

? 71 Можливий обсяг продажу товарів при даному рівні цін за конкретний проміжок часу:

? 72 Питома вага товарів підприємства в загальних обсягах продажу на конкретному товарному ринку це:

? 73 Відношення кількості споживачів, які придбали товар, до загальної кількості споживачів це:

? 74 Відносна частка ринку визначається як:

? 75 У формулі місткості ринку A = n ∙ q ∙ p

n – кількість покупців; p – ціна. Що означає – q ?

? 76 Місткість ринку будь-якого товару виражається:

? 77 Критерії оцінки сегментів необхідні для:

? 78 Пробний продаж перед виведенням на ринок нових або модифікованих товарів на географічно обмеженій території це:

? 79 Серед методів прогнозування ринку є метод, який полягає в передбаченні розвитку і майбутнього стану факторів, що впливають на фірму, а також визначенні можливих власних дій. Це метод:

? 80 Метод прогнозування ринку, який ґрунтується на досвіді, знаннях та інтуїції фахівців це:

? 81 Прогнозування зростання попиту на основі показників, які випереджають зміну попиту в часі це:

? 82 Вивчення загальної тенденції зміни обсягів продажу за певний період часу та припущення, що виявлена тенденція зберігатиметься й надалі це:

? 83 До яких методів дослідження ринку відноситься вивчення статистичних довідників:

? 84 Які з вказаних методів дослідження ринку відносяться до кабінетних:

? 85 Під час проведення польових досліджень отримують інформацію:

? 86 Вторинну інформацію отримують в результаті:

? 87 До внутрішньої інформації, яка збирається на підприємстві відносяться:

? 88 До польових методів маркетингових досліджень відносять:

? 89 Спосіб отримання інформації, за якого дослідник не вступає в безпосередній контакт з об’єктом, який вивчається це:

? 90 Який з методів маркетингових досліджень необхідно застосувати для того, щоб з’ясувати неусвідомлені мотиви поведінки споживачів:

? 91 Закриті запитання, що використовуються в маркетингових дослідження:

? 92 Відкриті запитання, що використовуються в маркетингових дослідженнях:

? 93 Які з вказаних досліджень відносяться до маркетингових:

? 94 Вид запитання, за якого респонденту пропонується показати ступінь згоди або незгоди із запропонованими твердженнями:

? 95 Запитання, за якого респонденту пропонується зробити вибір відповіді з двох варіантів:

? 96 Визначити тип запитання анкети: - Ви купуєте продукцію підприємства “Верес” ? - а) Так. б) Ні.

? 97 Якого виду запитання анкети: - “Кондитерські вироби торгової марки “Світоч” - найкращі серед вітчизняних виробників?” – а) згодний; б) не згодний; в) частково згодний:

? 98 Визначити тип запитання: -“ Я купую продовольчі товари лише вітчизняних виробників, тому що…”:

? 99 Якого виду запитання анкети: - “Коли ви читаєте “Сонячна долина”, то пригадуєте а) майонез; б) маргарин; в) назву фірмового маргарину; г) нічого не пригадую” :

? 100 Які з перелічених вимог не застосовуються до маркетингових досліджень:

? 101 Стратегія недиференційованого маркетингу – це:

? 102 Стратегія диференційованого маркетингу – це:

це:

? 103 Стратегія концентрованого маркетингу - це:

? 104 Експертні оцінки - це метод прогнозування ринку, який:

? 105 Метод сценаріїв – це метод прогнозування ринку, який:

? 106 Метод екстраполяції тренда – це метод прогнозування зростання попиту, який:

? 107 Демаркетинг передбачає:

? 108 Обмін - це:

? 109 Комплексність маркетингових заходів для досягнення цілей підприємства це

? 110 Попит це:

? 111Потреба це:

? 112 За часом реалізації маркетингових програм розрізняють маркетинг:

? 113 За характером попиту розрізняють маркетинг:

? 114 Коли на ринку склався надзвичайно високий попит, який суттєво перевищує можливості підприємства, застосовують:

? 115 Якщо на ринку склався потенційний попит, коли товар відсутній застосовують:

? 116 Якщо на ринку попит відповідає можливостям і цілям підприємства застосовують:

? 117 Гармонізація відносин між виробником, споживачем і суспільством відповідає:

? 118 Якщо фірма виходить з того, що споживачі схильні купувати товари найвищої якості і орієнтується на постійне поліпшення якості товару, розробку нової продукції, то така фірма застосовує:

? 119 Підприємство виготовляє і продає дефіцитні товари. Це свідчить про те, що ринок, на якому працює підприємство, визначають як:

? 120 Якщо на ринку попит значно перевищує пропозицію, то доцільно використовувати концепцію:

? 121 Коли собівартість товарів занадто висока і її потрібно знизити за рахунок підвищення продуктивності праці доцільно застосовувати концепцію:

? 122 Якщо підприємство виходить з того, що успіх його діяльності залежатиме від виробництва і пропозиції на ринок товарів з високими експлуатаційними характеристиками, то таке підприємство використовує концепцію:

? 123 Якщо керівництво підприємства переконано в тому, що за умови активного пропонування вироблених товарів споживачам, їх стимулювання до купівлі, підприємство буде мати гарантований обсяг реалізації і відповідно – прибутку, то таке підприємство використовує концепцію:

? 124 Якщо діяльність підприємстваорієнтована на визначення потреб цільових ринків та пристосування виробництва товарів на задоволення потреб споживачів, таке підприємство сповідує концепцію:

? 125 Якщо підприємство в своїй діяльності враховує інтереси громади та природного оточуючого середовища,таке підприємство сповідує концепцію:

? 126 Підприємство застосовує концепцію соціально-етичного маркетингу, якщо діяльність такого підприємства спрямована на

? 127 Макросередовище функціонування організаційної системи формують:

? 128 Контактні аудиторії це:

? 129Підприємства, що купують товари для використання в процесі виробництва формують ринок:

? 130Споживачі, які купують товари для особистого використання формують ринок:

? 131 До факторів мікросередовища функціонування організаційної системи відносяться:

? 132 Маркетинг - мікс включає:

? 133 Систематичний збір, аналіз даних з різноманітних аспектів маркетингової діяльності – це:

? 134 Один із приведених факторів відноситься до зовнішнього маркетингового середовища підприємства:

? 135 Контактною аудиторією для підприємства можуть бути:

? 136 Маркетингове середовище підприємства:

? 137 Поняття макросередовища відображає:

? 138 Поняття мікросередовища відображає:

? 139 Сукупність принципів, функцій, методів, структур і технологій, які здійснюють прогнозування, планування, організацію і контроль за виконанням маркетингових процедур підприємства формують:

? 140 Сукупність маркетингових методів і прийомів, комплекс яких призначений розв’язувати конкретні ринкові задачі формують:

? 141 Виявлення і вибір цільових ринків, визначення маркетингових цілей, організація маркетингової діяльності, управління маркетингом - це фактори:

? 142 Відособлені специфічні види маркетингової діяльності, що мають однорідний характер здійснюваної роботи і спрямовані на досягнення спільної цілі – це:

? 143 Комплекс маркетингу включає:

? 144 Комплексне дослідження ринку включає:


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  5. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  6. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  7. Банківська система України і напрями її розвитку
  8. Безробіття: результати досліджень
  9. Біоекономіка сільського господарства, основні напрями та тенденції розвитку.
  10. Бюджетне фінансування наукових досліджень здійснюється шляхом базового та програмно-цільового фінансування.
  11. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.
  12. В плануванні й організації наукових досліджень в економіці використовуються програмно-цільові методи.




Переглядів: 817

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Класифікація видів маркетингу | МЕТОДИКА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.