МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задача №1Маринка (6 р., 2 міс.) відвідує 1 клас. Вона вміє читати, писати, любить танцювати, співати, декламувати. Мама пишається нею, а Маринка – сама собою. Якось, йдучи додому разом з мамою, дівчинка сказала: „Учителька мене не любе. Не хвалить. Мені дають завдання складніші, чим іншим, щоб я не знала, як відповісти. У дитячому садку було краще”. Назвіть можливі причини, які вплинули на відносини Маринки з учителем. У чому різниця взаємовідносин у системі „дитина-педагог” у дитячому садочку і школі? Що не врахував педагог у роботі із Маринкою? Відповідь. При вступі дитини 6 років до школи змінюється система її відносин в між особовому спілкуванні. Відносини стають більш діловими, тоді як у дитячому садочку вони були більш емоційними, особистісними, індивідуальними. В школі дитина оцінюється за виконаними справами. У прикладі із Маринкою вчитель не врахувала цих різниць у системі відносин, чим викликала описану реакцію дівчинки. Крім того, Маринка не була достатньо підготовлена до системи нових відносин у школі. Задача №2 Сергійко (6 р. 5 міс.) вчиться у 1 класі. Він повідомляє мамі: „Саша тепер у нас не головний”. - А коли він був головний? – здивувалася мама. - У дитячому садочку. Він вмів гарно бігати, стрибати і падати, коли ми грали. - А зараз він не вміє цього робити? - Мамо, як ти не розумієш? Уміє, звичайно, але тепер це не головне! - А що ж тепер головне? - Тепер головне: як ти вчишся. Як змінився зміст відносин дітей між собою в школі порівняно з дитячим садком? Дайте психологічне обґрунтування. Розкрийте особливості спілкування дітей в школі. Відповідь. Сашу в дитячому садочку оцінювали по тому, як він вмів гарно грати, тобто оцінювалася його ігрова діяльність. В школі ж головним, визначаючим положення дитини в групі є оцінка її учбової діяльності. Діти у стосунках використовують ті ж оцінки, які дають їм вчителі. Задача №3 Як змінюється система взаємин („дитина-вчитель”; „дитина-ровесник”; „дитина-батьки”) дітей 6 років, які починають навчання в школі? Відповідь. Вступ до школи – перехід до нового способу життя і умов діяльності – породжує і нові взаємини з дорослими і ровесниками. Спільна участь в обов’язковій діяльності породжує новий тип взаємин. Учитель оцінює учнів з точки зору його успіхів у навчанні та поведінці. Оцінками учителя користуються і самі учні, і їх батьки. Учні оцінюють учителя з точки зору того, гарно чи погано він оцінює учнів. Учитель не просто дорослий, який викликає певне ставлення у дитини, а і є реальним носієм суспільних вимог, що висовуються до дитини. Читайте також:
|
||||||||
|