Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача №1

Маринка (6 р., 2 міс.) відвідує 1 клас. Вона вміє читати, писати, любить танцювати, співати, декламувати. Мама пишається нею, а Маринка – сама собою.

Якось, йдучи додому разом з мамою, дівчинка сказала: „Учителька мене не любе. Не хвалить. Мені дають завдання складніші, чим іншим, щоб я не знала, як відповісти. У дитячому садку було краще”.

Назвіть можливі причини, які вплинули на відносини Маринки з учителем.

У чому різниця взаємовідносин у системі „дитина-педагог” у дитячому садочку і школі?

Що не врахував педагог у роботі із Маринкою?

Відповідь.

При вступі дитини 6 років до школи змінюється система її відносин в між особовому спілкуванні. Відносини стають більш діловими, тоді як у дитячому садочку вони були більш емоційними, особистісними, індивідуальними.

В школі дитина оцінюється за виконаними справами.

У прикладі із Маринкою вчитель не врахувала цих різниць у системі відносин, чим викликала описану реакцію дівчинки. Крім того, Маринка не була достатньо підготовлена до системи нових відносин у школі.

Задача №2

Сергійко (6 р. 5 міс.) вчиться у 1 класі. Він повідомляє мамі: „Саша тепер у нас не головний”.

- А коли він був головний? – здивувалася мама.

- У дитячому садочку. Він вмів гарно бігати, стрибати і падати, коли ми грали.

- А зараз він не вміє цього робити?

- Мамо, як ти не розумієш? Уміє, звичайно, але тепер це не головне!

- А що ж тепер головне?

- Тепер головне: як ти вчишся.

Як змінився зміст відносин дітей між собою в школі порівняно з дитячим садком? Дайте психологічне обґрунтування.

Розкрийте особливості спілкування дітей в школі.

Відповідь.

Сашу в дитячому садочку оцінювали по тому, як він вмів гарно грати, тобто оцінювалася його ігрова діяльність. В школі ж головним, визначаючим положення дитини в групі є оцінка її учбової діяльності.

Діти у стосунках використовують ті ж оцінки, які дають їм вчителі.

Задача №3

Як змінюється система взаємин („дитина-вчитель”; „дитина-ровесник”; „дитина-батьки”) дітей 6 років, які починають навчання в школі?

Відповідь.

Вступ до школи – перехід до нового способу життя і умов діяльності – породжує і нові взаємини з дорослими і ровесниками.

Спільна участь в обов’язковій діяльності породжує новий тип взаємин.

Учитель оцінює учнів з точки зору його успіхів у навчанні та поведінці. Оцінками учителя користуються і самі учні, і їх батьки. Учні оцінюють учителя з точки зору того, гарно чи погано він оцінює учнів.

Учитель не просто дорослий, який викликає певне ставлення у дитини, а і є реальним носієм суспільних вимог, що висовуються до дитини.



Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 1286

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Криза 3 років. | ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПОЯСНЮВАЛЬНИХ ЗАПИСОК КУРСОВОГО ТА ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУВАННЯ, ЗВІТІВ З ПРАКТИК, РЕФЕРАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.