Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ

Література:

1. Адміністративне право України. Академічний курс: Підручник: У 2т.- Т. 2: Особлива частина / Ред. колегія: В. Б. Авер'янов (голова) та ін.— К.: Юридична думка, 2005. – С. 146-167.

2. Адміністративне право України: Підручник / За заг. ред. С. В. Ківалова - Одеса: Юридична література, 2003.- С. 445-486.

3. Адміністративне право України: Підручник / Ю. П. Битяк, В. М. Гаращук, О. В. Дьяченко та ін.; За ред. Ю. П. Битяка.- К.: Юрінком Інтер, 2005.-С. 347-361.

4. Гладун 3. С. Адміністративне право України: Навч. посібник.- Тернопіль: Карт-бланш, 2004.- С. 269-285.

5. Макаренко В. В., Голубничий В.Б., Нечипоренко Н. С. Основи пра­вового регулювання діяльності залізниць України.- К.: Київський уні­верситет економіки і технологій транспорту, 2005.- 261 с.

6. Транспорт та зв'язок в Україні: зібрання актів законодавства: У 8 т. / За заг. ред. Г. М. Кірпи.- К.: Концерн «Видавничий Дім «Ін Юре», 2004.

Методичні рекомендації з виконання

У першому питанні характеризуємо характерні особливості комунікацій як об’єктів адміністративно-праввового регулювання. Розкриваємо адміністративно-правову класифікацію комунікацій.

Друге питання розпочинаємо з розкриття поняття „транспорт”. Акцентуємо увагу на державному управлінні в галузі транспорту, а також шляхового господарства.

У третьому питанні зосереджуємо увагу на сутності поняття „зв’язок”, потім зазначаємо ті завдання, які виконує Мінтранспортузв”язку. Розкриваємо рівні державного регулювання електричного зв’язку, поштового зв’язку.

Четверте питання присвячуємо розкриттю системи органів та організацій, метою діяльності яких є здійснення контрольно-наглядових функцій у сфері комунікацій. Зупиняємось на основних засадах контролю та нагляду у всіх видах комунікацій.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 200

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структурно-логічні схеми | Структурно-логічні схеми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.